Edwards Syndrome hè tuttu chiddu bisognu di sapè di una mutazione rara

Durante a gravidanza, futuri mariani facenu screening prenatal per identificà anormalità genetica prima di u fetus. Una di e malatie più seriu di stu gruppu hè u sindromu scrittu da John Edwards in u 1960. In a medicina, hè cunnisciuta com trisomia.

Edwards Syndrome - chì ghjè in semprici palori?

In una cellula sustuttiva maschile è femminile sana, hè un gruppu standard di cromosomi in una quantità di 23 pezzi. Dopu à a fusione formanu un kit individual - cariotipu. Hè cum'è un tipu di DNA-passaportu, cuntene dati genetichi uniche di u zitellu. Un cariotipu nurmale o diploidu cuntene 46 cromusomi, 2 di ogni tipu, da a mamma è u babbu.

Cù a malatia in questa, in 18 pariglii ci hè un elementu duplicatu extra. Questu hè trisomicu o u sindromu di Edwards - cariotipu, cunzistenti di 47 cromusomi inveci di 46 pezzi. A volte una terza copia di u 18 cromusomu hè presente parzialmente o ùn si trovi micca in tutti i celuli. Tali casu raramente anu diagnosticatu (circa 5%), queste nuvole ùn affettanu u cursu di a patologia.

Edwards Syndrome - i cause di

I Geneticisti ùn sò micca capitu perchè parechji zitelli sviluppani a mutazione chromosomale scritta. Hè cresce chì hè accidintali, e nisuna misura preventiva per impediscenu ch'ellu hè statu sviluppatu. Arcuni attori liganu à i fatturi externi è u sindromu di Edwards - i causati, suppostiatamente cuntribuiscenu à u sviluppu di anomali:

Edwards Syndrome - Genetics

Basatu nantu à i risultati di i studii ricenti in u 18 cromusomu cuntene 557 sezzioni di DNA. Scorè più di 289 tipu di prutini in u corpu. In un percentinu di questu hè 2,5-2,6% di u material geneticu, perchè i terza 18 cromusomi sò assai affettati da u sviluppu fetali - Sindrome Edwards danni l'ossi di u cranu, sistemi cardiovascular è genito-urinare. A mutazione influenza a qualche parte di u cereu è i plexuses nervi periferiali. Per un paciente cù u sindromu di Edwards, un cariotipu hè rapprisentatu, cum'è mostru in a figura. Hè manifestamenti chjaru chì tutti i setti sò stati parechji, fora di 18 setze.

A freccia di u sindromu di Edwards

Sta patologija hè rara, in particulari quannu si compara cù l'anormalismi genetichi più notori. Sindrome di a maladie Edwards hè diagnosticatu in un novu di 7000 zitelli sani, principalmente in zitelli. Ùn pò esse affirmate chì l'età di u babbu o materia affettanu significativamente a probabilidade di l'occurrence di trisomija 18. U sindromu di Edwards si ocenu in i zitelli solu 0.7% più spessu si i paisani sò più di 45 anni. A sta mutazione chromosomale si trova ancu trà i zitelli cuncipite à una età ghjusta.

Edwards Syndrome - signa

A malatia sottu cunsidereghja un unicu modu clinicu chì permetterà accurately determinar a trisomie 18. Hè dui gruppi di signii attaccati à u sindromu di Edwards - i sintomi sò classificatu classificatu in fallimentu d'òrganu internu è di devanttamenti esterni. U primu tipu di manifestazioni includenu:

Oltremente, hè listessu chjaru di identificà u sindrome di Edwards - una foto di babies cù trisomia 18 ammenta a presenza di i sintomi sintomi:

Edwards Syndrome - Diagnostu

A malatia genetica scritta hè una indimentazione diretta per l'abortu. I sindrumi cù u sindromu di Edwards ùn anu mai capaci di vive bisognu, è a so salute se deteriorerà rapidamenti. Per questa mutivu, hè impurtante di diagnosticà a trisomia 18 à a prima data possible. Per stabilisce sta patologia, parechji prughjetti informati sò stati sviluppati.

Analisi di Edwards Syndrome

Ci sò tecniche non invasivi è invasivi per studià materie biologicu. U second tipu di testi hè cunsideratu u più affidatu è affidàbbili, aiuta per identificà u sindromu di Edwards in u fetu in i primi stadioni di u sviluppu. No invasive hè u prucedimentu prenatale standard di u sangue di a mamma. I mètudi di diagnostico invasivi include:

  1. A biòpsia di viloria chorionica. U studiu hè cunnisciutu da 8 simani. Per fà l'analizamentu, un pezzu di a placenta hè stuccatu, perchè a so struttura quasi se coincide cù u tissue.
  2. Amniocentesi . Duranti a prova, una mostra di u fluidu amniòticu hè stata presa. Questa prucedura determina u sindromu di Edwards da a 14 simana di gestazioni.
  3. Cordocentesis. L'analisi anu dumandata un pocu umbilical cord blood of the fetus, perchè stu mètudu di diagnosticu hè utilatu solu in e date finale, da 20 settimani.

Risk of Edwards Syndrome in Biochemistry

U prucedimentu prenatali hè realizatu in u primu trimester di gravidenza. A futura mamma devendate u sangue durante a 11na a 13a simana di gestazioni per l'analisi biocuimica. Basatu nantu à i risultati di a determinazione di u livellu di l'gonadotropina chorionica è di a prutiva di plasma A, u risicu di u sindromu di Edwards in u fetu hè calculatu. S'ellu hè altu, a donna hè purtata in u gruppu appruvatu per a fasi chì seguita di a ricerca (invasiva).

Sindrome di Edwards - signa per ultrasound

Stu tipu di diagnosi hè raramenti utilizzatu, principalmente in i casi chì a donna pregnant ùn hà micca sottupunatu screening geneticu preliminaru. U sindromu di l'ecurinu eccettu pò esse identificatu solu in termi più tardi, quandu u fetu hè casi furmatu da tuttu. Sintomi carattici di trisomia 18:

Edwards Syndrome - trattamentu

A terapia di a mutazioni anch'ella appiata per allistendu i sintomi è facilità a vita di u zitellu. Sindrumu di Cure Edward è ch'eddu pò esse di u sviluppu tutale di u zitellu ùn pò micca. Attività medica standardu aiuta:

In spessu, u sindromu di Edwards di i nei novi necessite l'usu d'antiinflamatori, antibacterial, hormonal è altre potenti drogu. Hè necessariu un trattu intensivu di u tempu di e malatie associate, chì pruvucà:

Edwards Syndrome - pronostiè

A maiò parte di l'embriori cun l'anomali geneticu discritta duranti a gestazioni per u rejetu da u corpu di un fetu inferior. Dopu à u nascita, a previsione hè ancu disappruvazioni. Sì u sindromu di Edwards hè diagnosticatu, quantu quelli chì nuvole di i zitelli vi cunsiderà in percentaggiali:

In casi eccezziunale (trisomia parziale o mosaica 18), unità pò assicurà a maturità. Ancu in quessi situazzioni, u sindromu di John Edwards prumove inesistente. I figlioli d'adulti cù sta patologia sò oligophrenica per sempre. U massimu chì ponu esse studiatu: