15 brillanti è scunfanti artisti cuntimpuriani

Artisti cugnogni di u nostru tempu chì ùn avianu micca braccialetti è culori per esse di genius, admirate è scupi micca solu e so opere, ma ancu cumu cumu l'hà criatu.

Pittura, pencils, raspelli è tile - hè quellu chì deve bisognu di creà una stunning artwork. Ah, sì, più talentu! Ddi artisti, ùn hà micca dubbitatu. Dopu tuttu, ùn anu mancu bisognu di e materiale di solitu à scrive ghjunti unichi. Fate un ochju chì si succèvi un geniu s'impegna à scrive.

1. Jet art di Tarinan von Anhalt

Principessa di Florida Tarinan von Anhalt ùn usa micca pepite per i so quadri. Sò creati cume l'aiutu di ... un avianu. Cumu faciisce questu? In fattu, l'artista si disce l'embutelli di pittura, è l'impughitu reattivu di u mutore di l'avìa "crea" un mudellu unicu nantu à a tile. Avete bisognu di pensà à quessa cosa? Ma jet art ùn hè micca a so idea. A tecnica di jet art princess "lent" à u so maritu Jurgen von Anhalt. A creazione di e imagine ùn hè micca cusì simplice è ancu in modu periculoso per a vita: i flussu di l'aireghjenu alcune enormi speedsi è forzi, ponu esse paragunatu à un ventu d'uraganu, è a temperatura di un "uraganu" pò esse più di 250 ° Celsius. U risicu, cumminatu cù a criativa, permetti a principessa di ricivete circa 50 000 dolenti per una di i so creazioni.

2. Ani Kay è articulu tormentu

Una copia di u canvas di u grandi Leonardo da Vinci "Ultima Cena" L'artista indiana Ani Kay hà scrittu a so lingua. I tinturizati i soli più cumuni. Per via di longu anni di creatività, Ani sempre venini in u so corpu, avèndusi svinimenti di l'emborgamentu: eternità, nausea è debule. Ma l'indiscuritu stubborn hè prestu à accadarà tormentu per l'aiutu di l'artu novu.

3. Immagini sali di Vinicius Quesada

Vinicius Quesada - scandaluoso artista brasiliano, chì i quadri in u sensu litttale di a parolla sò datu à u so sangue ... è l'urina. L'opere di maestru di tagliu di u culore di u brazilianete sò assai per ellu stessu: tutti i 60 di circa 450 millilitri di sangue Vinicia falla à scrive paintings chì scuccionari è scunnià u publicu.

4. Articuli di l'arti menstruali di Lani Beloso

E di novu - sangue. L'artistu hawaiiu ùn anu micca accettatu culori. I so pitturi sò creati da u so sangue menstruali stessu. Ùn importa micca quantu stranu questu puderà chjuccà, i travaglii di Lani sò veramente feminini, chì pudete dì quì. È all began due of despair. Una volta una ghjovana, infindatu di a menorra, dicendu à scummigghiari quantu perde a so sangue durante a menstruazione prufilttu patogastica, hà cuminciatu à pittura un immagginatu di e so excrezioni. Per tuttu l'annu durante ogni periculu hà fattu u stessu, cusì creendu un cicu di 13 quadri.

5. Ben Wilson è Masterpieces masticables

L'Artist Ben Wilson di Londra decide micca di utilizà di e tingimento è di u tile di cunvenzione è si cuminciò à creà i so ritratti di chewing gum, chì trova à i carrughji di Londra. Prette in creazioni di u "maestru di chewing gum" decrecenu l'asfaltatu grisu di a cità, è in u cartulare di Ben - una foto di i so pittura insolite.

6. Finger works di Judith Brown

Questu artistu hè ghjustu cuntenutu, creendu cusì rossi di foto di picculi botti di carbone è di dete, ùn hà micca cunziddiu u so travagliu cum'è un artu. Ma dèttili invece di cepali è di carbone invece di pittura - cusì cusì inùtanu è, vedi, bella. Just beautiful è u titulu di una seria di quadri di Judith - Pulsu di diamanti.

7. Piccolo autuditude Paolo Troilo

U maestru di monocromu pò ancu sculaccià i dete cù i culori di acrilite. Quandu u successu businessmanu Italianu, Paolo Troilo hè ricunnisciutu com'è u più creditu di l'Italia in u 2007. Sì un solu scogliu, scrivi imaginisziunità realistichi chì alcuni ùn ponu esse distinga da i fotografii neri è bianchi.

8. Maistru d'Automobile di Jan Cook

No wonder di dì chì in ogni genius ùn ci hè vintu un zitellu. Un ghjovanu piateru da u Jan Cook in u Regnu Unitu hè una cunvizzione cusì forte di questu. Scrivi imagine, cumu si ghjucate i macchine nantu à a gestione. 40 pittorii culurite cù l'imaghjini di carru creati cù l'aiutu di e pintures, ma invece di ciuffelli in manu di l'artistu - cuntrullà à i ghjuculi nantu à i ghjuculi nantu à roti.

9. Otman Toma è diliziu artu

Quelli ritratti solu vulete piglià è ghjustu. Perchè scriveu micca micca cù culori, ma cun veru caprettu. U creador d'una pintura "delicious" - Baghdad Otman Tom. Inspirata da una dilicenza l'artistu pigghia l'immagini di i so opini findi cù "culori": u cicognu d'aranciu, bacca.

10. Elisabetta Rogai - u rinfresu di u vinu d'età

E culori cuscietivi di i so criazioni sò ancu utilizati da l'artista italiana Elisabetta Rogai. In l'arsenale di a so - u vinu biancu, u vinu russu è u tile. Chì hè u risultatu di questu? Pittura incredibile, chì u tempu cambianu i so culori, cum'è l'vinu vechju è cambiatu u so gustu è gustu. I travagli di Live!

11. Sculture spotted di Hung hung

Chì puderia esse agagliatu per un patronu exemplariu chì traces of coffee cups in un tela bianca? Ma, apparentimenti, l'artista di Shanghai Hun Y ùn hè micca un maestru exemplu. Per creà i so quadri, ella spiccà continuamente tali spots nantu à a tile. E micca per chì li piace di bevi cafe durante u travagliu, perchè dunque in questu modu, ùn anu micca aduprà chioda o tinghje, ella pinta.

12. Pittura di cafè è Bir Art da Karen Eland

L'artist Karen Eland hà ancu pruvatu à scrive cun un cafe in lignu di i sapori. E questu hè fatta bè. I riproduzzioni di e cose più famusi, fatte cù u liquidu di cafè, parighjenu cum'è veramenti reali. L'unica diferenza hè solu ùmmira marruni è un nome di marca da Karen in a forma di una tazza di caffè nantu à ogni travagliu.

Sperimentazione sussegwentamenti cù licori, birra è tè (no, ùn l'avè micca bevi), Eland concluiu chì i ritratti di a cervela stanu a megliu. Una buttiglia di cerveza ingridante per una tela rinfundia l'acque.

13. Petite di Natalie Irish

Hè cusì necessariu di amassi l'arti per quessa, senza cessà di creà, oghje è in seguita à basgià u vostru travagliu! Hè u tipu di sentimentu chì Natalie Irish si sente. Granni amuri - altri ùn avete micca chjamatu i so pittura, scrittu micca cù sbagliuli è dipinti, ma cù labbra e lipstick. Uni pochi documenti di lipstick, unipochi cìantu bacio - è sò sti capulavori.

14. Kira Ein Varsedzhi - u pettu invece di raspelli

Amiricani Cyrus Ein Varsedzhi hà ancu investitu assai amore in l'arti - i so pittura magia sò scritti in u pettu. Quante tante abete l'artista nantu à u so pettu, hè difficiule d'imagine. Ma micca per nunda!

15. Art Sex from Tim Patch

Pigliò una tela, tinghje, ma nimu micca. E chì pensate, scrivi i so pitturi un artista australianu? Sì, per questu locu, chì ùn hè micca timente à tuttu. A dignità masculina di Tim - hè questu. A almenu, l'imaghjini scritte da u pene, hà maravigliatu. Aghju dettu chì, in modu di disegnu, l'artista ùn utilizeghja micca solu l'orgue sessuale maschile, ma ancu u "quintu puntu". Cù l'aiutu, Tim facia u sfondate di u ritrattu. U mastru stessu ùn si pò piglià a so creatività in seriu, è ancu u so pseudònimu ùn hè micca seriu - Prikasso. Imurring the shocking genius of Picasso, l'artist scandalizatu visitatori di exhibitu ùn solu cù i so ritratti, ma ancu cù a visibilità di u prucessu di a so creazione.