Museu di Musica


In Praga , in l'abbrà Small Town, ci hè un locu pocu culturale cun una storia interessanti - u Museu di Musica Italiana. Quì ùn puderebbene micca solu l'ombra di l'urigine musicale di ete tempi, ma ancu cù l'aiutu di funiculi speciali per esse cumu si sonanu.

Storia di u museu di musica

A prima petra di u palazzu, induve u centru culturale si trova, hè stallatu in u 1656. Originamenti era una església barocca, chì era cunsacrata solu in u 1709. Dopu à e rifurmi di Ghjiseppu II, a catedrale era chjesa, è u bastimentu hè stata utilizata per mandà u magazinu, u mail è ancu i quartieri viventi. In i tempi diffirenti ci era ancu un studiu di teatru è un casirmontu militare.

Da a mità di u XIX è quasi à u XX sèculu, u bastimentu sirvìa cum'è u archiviu statale. L'apertura di u museu musicali di Praga si produciu solu in u vaghjimu di u 2004.

Esposizione di u museu di musica

A data, a cullizzioni conta di circa 3000 exhibits. I visitori à u museu anu una oportunità per acquistà di a storia di a musica ceca, cum'è vede strumenti musicali naziunali. Ogni annu pò esse chjamatu mudellu d'articulu artistico. Quì sò ancu esporatu:

Durante a visita, i sperti di u museu musicali di Praga parranu di cumu crià un tonu di un viulinu o una flauta, chì a musica hè scritta per un strumentu particulari, chì tipu d'avvenimenti sò usati per questu quellu o quellu instrumentu. L'impressione generale di l'esprissioni hè stimatu cù l'atmosfera di càmera, una illuminazione silenciosa di e persone è l'accumpagnamentu di sonu. U museu di musica maghjina urganizeghja spessu exposizioni dedicati à a vita è u travagliu di parechji artisti. Quì pudete acquistà cù l'opari di famusi famosi famosi cum'è:

In i salotti di exhibitu di u museu di musica giurnalista vi vede esporà di una varietà di epochi è direzzione musicale. Eccu ancu i strumenti di u Rinascenti sò presentati.

Una visita à u museu musicali in Praga dà l'oppurtunità di vede esezzioni unichi comu:

Trà a cullizzioni, u piano di u 1785 si trova à primura. Hè sanu chì Wolfgang Mozart hà ghjucatu nantu à quandu hà primatu visita a Praga.

Excursii in u Museu di Musica

In più di l'esibizioni permanenti, stu centru culturale si prisenta exhibimenti regulare dedicati à artisti famosi. Programmi interattivi è quizzes sò urganizati pè i zitelli in u museu di musica ceca. Ci hè ancu una sala per a classe, una sala di concerti, una cafe è una maghjina musicali. U centru hè equipatu di tuttu ciò chì hè necessariu per i visitanti cù disabili.

Cumu passà à u museu di musica?

U centru culturale si trova in a parti nord-occidintali di a capitale tedesca à u mariere di u Vltava. Da u centru è altri parti di Praga à u museu di musica pò esse acquistatu in tramu. In 70 m sò una stonda Hellichova, à quale hè pussibule vene nantu à i rotta Nos. 7, 11, 12, 23, 97.

I turisti chì preferenu trasportu stradale pigghianu a strada di Zitna. Se andate in ellu da u centru di Praga prima in l'uccidintali, in seguitu in a direzzione di u nord, pudete esse in u Museu di Music è in 10-12 minuti.