Lucerna


Passage of Lucerne, custruitu in u primu seculu XX. nantu à u situ di u Palazzu Eghjeveru, hà rapidamente prumuvutu populau cù i residenti lucali. Un gran numaru di vendita, ristorante, cafeti è u cinema più anticu di a cità pòrtanu micca solu i residenti pragu, ma dinò un grande numaru di turisti.

A Storia di Lucerna

U primu edifici di 8 stati era custruitu in u 1906, è in 1921 cumprò 3 grandi edifici. Hè u primu pruggettu in Praga , erettu da un concreto rinfurzatu. U prughjettu hè statu fattu da u vignaghjolu Václav Havel, chì u so sughjettu diventerà u presidente più populari di a Republica Ceca à u futuru. Dopu à u periodu Sovietsu, u passatu torrantu à a pruprietà di a famiglia Havel è hè statu ricunnisciutu cum'è un monicu di l'architettura di u principiu di u seculu seculu.

A voir à Lucerna in Praga?

Prima di tuttu, Lucerna hè una galleria di cumercii, induve pudete truvà e buttrega per ogni gustu è purse. Per i turisti, u sistema di tariffu gratuitu, permette di vultà u 19% di u costu di e acquistate quandu si abbandunate. In più di vultà in parechje marche, quì pudete truvà delicious cafes è ristoranti, andate à u cinema o à un concerti.

I posti più interessanti di u Passage di Lucerne:

Queste include:

  1. U cine, chì ghjugna 100 anni. U so internu hè più piacevule cum'è una òpera, cù candelli di cristalli, scala di marmaru è luminarias d'oru. Hè apertu à u 1910 da Vaclav Havel stessu, chì era assai piazzatu à u cinema. Una volta ci principia a storia di u cinema giugnu, è avà sò notte novità à u cinema.
  2. Concert Hall. Cum'è u cinema, era custruitu in u principiu di u XXu seculu. Dedicatu per 4000 especatori, era questu u più grande in a Repubblica Ceca. Hè stata stella mundiale, cum'è Louis Armstrong, Yves Montand, Fedor Chaliapin. Ora ccà, salvo cuncerti, i boli famosi sò tenuti.
  3. Lucerne Inn. In prima rapprisenta una cucina senzilla eslovaica, amata da i paesi, hè ora un locu famusu induve a cucina eslovaca è ceca hè serve , digna di visita.

Monumento a Vaclav di un cavallu invertitu

Unu di i più cuntruversi è à u stessu tempu u postu più chjamatu di u Passage di Lucerne in Praga hè l'scultura di David Black, chjamatu "Cavallo" trà e persone. In fattu, l'artista ripicheva Vaclav, u patronu di a Republica Ceca, è com'è basa hà pigliatu un monumentu nantu à a Wenceslas Square .

Solu solu "hà postu" nantu à un sementu mortu intrevertitu cù a so lingua sopra. Per quessa, a maiò parte di queste, sta sculture recorda l'illustrazione di u dicu: "U cavallu hè mortu - straggiata". Primu, l'scultore hà stallatu una opara d'arti vicinu à l'uriginale, ma quandu i residenti di Praga fermamente ribete. A causa di sta alternativa, Vaclav hè stata eliminata in a galería più vicila.

Avà parechje persone sò usati per a vista di sta cumpusizioni, è i turisti si visitatori cù piacè, è qualchidunu prupone à reachà a lingua di u cavaddu. A sopratuttu particularmente forte è forte pò offre a so off, perchè a lingua spessu ten di esse restituita.

Cumu à accustà à u passaghju di Lucerna in Praga?

A custruzzione di u passaghju si pigghia un blocu trà e carrughji di Stepan è Vodichkovaya pocu finu da a famosa Scola Wenceslas . Hè u più faciule à acquistà u centru cummerciale da u trasportu pùblicu . Da u metro, andà in andà in u Museum, in u tramu (Nos. 3, 5, 6, 9, 14, 24, 41) - à a Wenceslaske bus stop. Pudete ancu per passà per peddi per 10 minuti. da a piazza di i vecchi .