U Museu di Sanitari


A capitale di a Repubblica Ceca hè sempri famosa per i so numerosi musei , cumprese assai ordinariu. Unu di queste hè u museu cupulinu in Praga . U so esposizione cunsiste in obiettivi chì eranu destinati à l'amministrazione di e bè naturali di l'omu.

Storia di u Museu di Sanitari

In u 2001, a famiglia di Jan Sedlachekova acquistò una antica fortizza, chì era situata in un paiseddu di Trřebotov vicinu à Praga. Quandu si realizava a reparazione, un oggettu interessanti fù scupertu: un edilju medievale di castello. U truvatu era cusì rara ch'è Ian avia l'idea di crià un museu di canzoni è vasci. A risturazione di l'edifiziu fù cumplittatu in u 2003, è e so porte hà apertu à i visitanti. Duvite 10 anni, u museu hè ricustituutu cù novi expositi chì erani in antichi, in venduti è ancu in segni. In 2014, l'exposition hè stata mudificata à un altru edifici in u centru di a cità.

Chì pudete avete vede in u museu di i toilets in Praga?

I visitori à u museu di i toilliti vurianu chì i nostri antenati usanu prima l'invenzione di un inodoro muderale cù un segellu d'acqua. Quì pudete truvà più di 2000 còpies di e forme diversità, varietà, toli è culori. Hà fattu di faience è porcellana, aluminiu è cobre, argentu è oru. Oghje a coletta di u museu hè a più grande in u mondu.

Trà i numerosi esprezii ponu vede elementi unichi chì anu a so propria storia:

  1. Ural, urinal, "burdalu". Stu apparatu hè stata utilizata in u Medievu per e donne di ricchezze in longu scassiu o quarchi uri di predica sacerdoti. Cumpagnia, stu vasu, fatta di porcellana è decorata cù i pittura, hè sìmuli à un platon di cena. Ma per distingue traversu sti dui ogetti, i figuri miniatura sò stallati annantu à u fondu di u urinale o un ochju cù una inscription chì dicenu chì tuttu quì hè statu guardatu un segretu hè statu fattu.
  2. Cupi, vasu, veli chjamati kuttrolf cun un corpu di strettu eranu usati da a parte maschile di a pupulazione in questi situazione chì era impussibili di entre in u bagnu.
  3. Ponte di Napoleone Bonaparte cù l'imaghjini di una corona di laurel.
  4. U vasu di notte di Abraham Lincoln da u so spaziu privatu in a Casa Bianca.
  5. Bagno di l'imperatore Chine Qianlong .
  6. Inodore da a Titanic cabin .
  7. I vitture di strata cù diversi tiradori, toccu a musica, ecc.
  8. Un pote homemade , cunvertitu da un cascu, chì era utilatu da i suldati ghjurnati chì intervenenu in a Second World War.
  9. A cullizzioni di dispusizione i bagnu .
  10. Diversi decorazioni temati , per esempiu, u più chjucu in u museu poche di notte cù un diametru di solamente 1 mm - questu hè un colgante argentu elegante.

Per u museu di l'utensili in Praga, un ghjornu speciali hè u 19 di nuvembre, quandu u Cursu di WC WC. À questu tempu, esete exhibii speciali esistinu quì, è l'ultimu cuncorsu per a prima fotografia tematica o di a storia.

Cumu à l'uttavu di Praga?

Per visità stu istituzione inusual, pudete piglià trasporti di tramezzie №№ 3, 7, 17, 52. Avete à marchjarà in a Výtoň stop. U museu si ghjestionanu di 10:00 a 18:00. Un bigliettu per un adultu costa 150 CZK, chì hè di circa $ 7, i zitelli sottu 6 anni sò ammessi per liberu.