Cumu attaccà un tippet?

Ogni cosa solu quì hè vistu favuritu in l'imaghjini, facenu holisticu, quandu hè prestu in modu maestru. I fioretti sò disposti da e reine è di e femini campagnoli, ma distingue u so stile. Cun palatine, a situazione hè a listessa. Questu accessori in u vaghjimu hè un attribu essenziale di u vestitori di eleganti e donne chjande. Pare chì un bufellu ordinariu, cun una forma rectangulari, ma se sapi cumu attaccà un tippet, da questa da a creazione d'imagine refinate, i prublemi ùn saranu micca. Stu accesoriu pò ancu esse rimpiazzatu cù un caprettu, un mantellu, un panneve è un bolero . Per sapè cumu degne è bellissima vincenu un tippet, suggerenu chì avete apprenutu modi simplici. Assicuramu, stu accessori sarà unu di i più amati è populari!

Semplici è exquisite

Dopu à a Queen Victoria, chì hà amatu di portà un tippet, a moda per vèstinu stu accessione prestu prestu fora di u Regnu Unitu. Oghje, bufalchi anchi in a tendenza, ma e donne si face cun u fattu chì ùn anu micca caputu di fà. Pudete, per suprattuttu, attaccà un tippet com'è una bufaline ordinariu, ma ci sò assai più naturali. Se l'anch'ellu di u pruduttu ùn hè micca grande, fate d'impruverà u circondu à u collu, facendu un giru cù findi chjappi in a testa.

Sì stole hè larga, pò esse piuma duie volte in una diaggine, in questu, cum'è un pezzu ordinariu, mette nantu à a testa, alluntanati cù l'azzetta. Dopu d'avè, avete bisognu di rimessa u pezzu di a testa, è turnate u "disignu" tutale da volta in anticipazione. In u fronte avete ricevutu un loop di luglio tridimensionale, chì pò esse dati a forma desiderata.

Una altra manera di attaccà un tippet hè chjamatu "loop". Per fà questu, doblegate u pane in a meza, è poi andate dopu à u collu. Emu ponu cunsiglii cum'è e so passanu à u loop furmatu. A so grandezza pò esse agituata da stretchimentu o rinfriscante i longhi longhi. Una versione più cumplida di u "loop" hè u "ciclu inversu". Dopu chì a palatine hè rializata duie volte è rintrappa à u collu, solu una punta hè passata per u ciclu, è u sicondu hè struitu in u listinu stessu, ma di l'altra banda.

Sì a vostra stola hè una scazzetta larga è spiderweb, si veramenti si veste u so spalle, è torce l'atteffice finale duie volte o doppu entre elli, chì ponu nantu à una spalla. Stolesi tali si cridianu l'attenzione, cusì spirimendu cù a cumplessità di i nòguli, tela, u ciclicu ùn valuta. Quarchi cosa hè abbastanza solu per voi u nuddu vacanti à un alloghju, fate u sicondu finisce in ellu, è poi ghjuveddu un ghjornu chì hè situatu à u cantu, micca in u centru. Cù un vestutu di ghjuvanottu questu accessoriu, ligatu in modu simplice, quellu cerculu eleganti.

Palantine hè migratu, cum'è l'annunziu, è cù vestiti di noite. Crià una imàglia, avete bisognu à cunzidramentu a cunzulazione di u culore di u vestitu cù u culore di u robba. In quantu à fattura, puderanu diffirenti. Cumu attaccà una stola un vestitu? Ci sò assai modi: un ombra aperta o i dui spalle, un corpu di volumetricu à u collu o un capellu eleganti nantu à i spalle. Pudete vincere un tippet nantu à e spalle, cum'è un mantellu ordinariu. Prima, pusemu un accesoriu in e spalle, perchè chjappà à i coddi, è aghjusteghja a cecità chjula in u nuddu dèbulu in u fronte. Bastamente, i stessi mètudi chì anu scrittu anu usatu, ma hè megliu coglie stoles d'una robba lampanti è ligne à u vestitu.

Comu pudete vede, ci sò assai selezziunate per u costume d'invitari. A nostra galleria offre i metudi più efficausi è cumuni chì potete facilmente maestru. Sperimentale, è ogni una vostra imagen sarà unicu!