Scrittore Joan Rowling hà difendatu Megan Markle

A nutizzia di l'ingaghjamentu è u novu annunziu di Megan Markle è di u prìncipi Harry hà scrittu literalamenti i riti suciali. In particulare parechji risposte l'abbandunati l'utilizatori di Instagram è Twitter. È a riazione di l'utilizatori di a Rede era luntanu di ambiguu. À a betrothu di l'annu, fècenu riesceru rispunsevuli è ... critichi. I bandi, in turnu, prestu prestu prestu in scriviri materii analitici nantu à l'informazione impurtante nantu à l'impegnu di l'attrice americana è u prìncipi britannicu. True, no tutti i publicazioni puderebbenu esse neutri.

Allora, nantu à a pagina di u Spectator un tweetu apparatu nantu à u ligame per a materia di Melanie McDonagh. U blogger in tuttu serietude rende chì Megan Markle ùn hè micca degnu di u sposu altu, postu ch'ella era quandu era maritatu.

U dirittu à a felicità è dopu un divorziu

U ghjurnali recorda chì u Prince Harry è nétettu di a Regina di Gran Bretaña, chì ùn hè micca solu u capu di statu, ma ancu a prima persona di l'església anglicana. Dunque, ùn pò micca maritaru a donna ripudiata.

Meghan Markle ùn hè adattatu cum'è sposa di u prìncipi Harry, per a stessa raggiuni chì Wallis Simpson ùn hè micca adattatu: hè divorziava è l'avanna d'Harry è u supremu governore di u CofE
https://www.t.co/CnEasK1T67

- U spettore (@spectator) u 27 di nuvèmmiru 2017

In a so prova, a Sra McDonagh anche anu citatu a storia di Edward VIII, chì, per l'amori di l'American Wallis Simpson, doppu divorciatu, rinunce u tronu di a Gran Bretaña.

Questu l'autore di l'articulu ùn si firmò senza scoppiu è hà scrittu u seguente:

"Tuttu tutti capisce perfettamenti bè chì in l'ultimu seculu una donna cum'è Megan puderia pussessu di u rolu di u patrone di u prìncipi, ma micca a so mòglia".

Questu articulu anu indegnu à parechji utilizatori di i microblogaggiani è avete prestu à stà à nantu à a prutezzione di a sposa di u Príncipe.

Unu di l'argumintazzioni era l'esurtazione di u matrimoniu di u Prìncipi Carlu à i Camille Parker-Bowles di divorziatu, chì in u so tempu era a so patrona, ma questu ùn impedisce à a nova moglie di u babbu di u prìncipi Harry da ottene u titulu di Duchessa di Cornualles è un locu dignitu à a corte. À quell'èpuchju, u Prince Charles hà pigliatu u postu di a so mamma à u tronu, è guveru a Chjesa.

# TeamDivorcée https://t.co/p1sVmRsw9i

- JK Rowling (@jk_rowling) u 27 di nuvèmmiru 2017
Leghje ancu

U scrittore famusu Joan Rowling, chì era una donna ripudiata, ùn hè stallatu fora. Hè sappiutu sottu a pubblicazione di u Spectator solu una parola - hashtag: # TeamDivorcée (# squadre di i divorziati). Cusì, hà esprimiu supportu per Megan Markle è u so amatori, u prince Harry.