Willem Defoe cum'è Marilyn Monroe in publicità creativa Snickers

A marca di chocolate à l'escezione di u Super Bowl hà tradiziunatu una ridiculazione di publicità campagnolo. Questu tempu, i so principali caratteri eranu Willem Dafoe è a Marilyn Monroe inigualità.

U cuncettu di u video

U slogan di publicità, issuatu per parechji anni, leghje: "Ùn hè micca quellu chì vo avete fami"! I caratterìstichi principale per culpa di a famina brutali si fusse furious o infirmate, è poi un miraculu succetta: dopu à manghjà una bar di cicculata, tornanu torna in sè stessu.

Leghje ancu

Invece di a famosa bionda

I maestri di l'agenza BBDO NY, chì hà travagliatu nantu à u video, decide di ricreà l'scena culticata da "The Seven Year Itch", induve Marilyn Monroe fighjà. Ricurdate, in a comicata cummedia in u 1955, succede in u metro novu di York: u ventu di l'aereo culpisce à a bocca di a ventilazione è sullivazione di una vestita pliante bianca di a neve di a so heroina.

U locu di l'attrice in publicità hè occupata da Willem Dafoe, vistutu cù un vestitivu biancu. Hà detti Monroe in un modu di malu, chì scandali u dirittore (hè ghjucatu di Eugeniu Levy), ma dopu à manghjà un bar magicu, Willem trasforma à u novu à Marilyn's douche.

Betty White è Abe Wigoda in l'annunzii di u 2010: Danny Trejo è Steve Buscemi riunitu un fragment da a "Famiglia Brady" (video 2015):