Azione di protesti: l'attrìggini in uppusizione di discriminazione nantu à a catifa russa di u Festival di Cannes

L'estremità più larga di u direttore francese Eva Hasson "I Corsi di u sole" finisci cù un grandu evenimentu. Ùn hè micca a culura cusì impurtante è caru, micca a trama acute-sociale di u ritimu chì dice di esse "Golden Palm Branch" è micca a participazione durante a filmazione di i rappresentanti di Georgia, Francia è Bèlgica - a ragiò di a protesta organizzata contr'à a discriminazione di e donne in a industria cinematografica. L'accionu già in ghjustu nantu à a tappa di u festival di cinematografia è encadronò l'opinioni di tutti l'invitati è i ghjurnalisti.

Doppu l'estremo diciarà parechje tempu, analizà ciò chì hè statu dichjaratu è valutà ogni persona invitata.

Dopu à u photocattu tradiziunali, rapprisentanti di a industria cinematica, attrici è direttori, scatinò i passi è formonu una serie harmoniosa. 82 donne participà in l'accionu, cumpresa a Marion Cotillard, Cate Blanchett, Claudia Cardinale, Kristen Stewart, Salma Hayek è assai altri ditti eminenti.

Tale un numaru di stiddi ùn hè micca accidintali è assai simbolicu. U fattu hè chì per l'historia di u Festival di Film di Cannes, solu 82 donne eranu admessi è puderanu esse u so travagliu. In particulare, i direttori di l'omu amaru 1688 pittura, chì hè 20 volte più! Hè diffesu di dì quale hè a raghjoni di una diferenza enormosa, a mancanza di travagliu di qualità o un accatatori cuntzientu di l'interessi d'una persona, ma u risultatu di cuntà hè impressiunanti!

Sofia Butela, Salma Hayek, Patty Jenkins, Claudia Cardinale

Dui pirsuni pigghianu u chianu: Cate Blanchett, à u scrittore u dirittu francese, Agnes Varda. U messagiu principali di l'azzione era di prutezzione è di sustene i diritti di a donna in l'industria cinematica:

"E donne ùn rapprisentanu micca una minurità in u mondu, ma videndu à a industria cinematica crea l'impressione opposta. Ogni noi, in parte nantu à a scala, hè colmu di decisione è di brama di cambià l'ordine esistenti. Avemu un prublema cumuni, avemu scontatu i viulazione di i nostri diritti diritti! Ci hè prestu per parlarà, frà scrittori, pruduttori, attrici, edituri è scrittori, diretturi, rappresentanti di vendita è agenti, è assai altri chì ùn sò micca temerati di i cumplicità è sò cunnessi cù u cinema!
Leghje ancu

U discursu hè statu salutatu cù applausi è sustegnu di tutti i invitati.

Haifa Al-Mansour, Kristen Stewart, Leah Seydou, Hadia Nin, Ava Duverney, Keith Blanchett, Agnes Warda