Kim Kardashian annuncia a so intenzione di diventà una mamma per a terza volta

Famosa americana di Internet è televisione 36 anni d'anni Kim Kardashian hà fattu una strada interessanti. In u prossimu episodiu di a riali di a famiglia "A Famiglia Kardashian", a donna hà dichjaratu chì hà prumessa di diventà una mamma una volta. Ùn ùn vi maravigghiate sì un paru di mesi chì Kim ùn hà micca dettu chì ùn hà mai darà nanzu novu.

Kim Kardashian vulenta diventà a mamma

Kardashian visita un duttore è prucede

Quelli chì sò assai fannii di Kim si ricorda, l'imbarazzu d'una stella hè datu assai difficili. Quandu una donna cuminciò u Nordu, hà sappiutu u dulore severu, è l'expectativa di u nascita di San hà pruvucatu un forte risposte: Kardashian hà recuperatu più di 30 chilò. Questu tempu, Kimberly hà decisu di preparà per u nascita di u zitellu. Da una nova seria di a Famiglia Kardashian, diventò chì una donna visita un ginunu chì prescrivia una seria di teste per evità di prublemi durante u gravidenza.

Kim Kardashian è Kanye West incù i zitelli

A quistione di l'amatori chì si sò chjappu in u studiu di l'espeta, a stella Instagram commented in a so decisione di diventà a mamma tornu:

"Kanye è aghju duratu longu un altru figliolu. Puderete chì admitteti chì i solu difficultà durante u portante di i mo figlioli, sò stata sopra l'altra gravidenza. Tuttavia, avà decisu di preparà per questu. Vogliu à u duttore è seguitate tutti i so cunsiglii. Mentre chì u ginecologu ùn m'arricheghja per esse grossa, ma prestu prestu pussibule. Kanye e vò vulemu u Nord è Seynt à avè un frère o più surella.
Kim Kardashian cù a so figliola North
Leghje ancu

Un altru gravidamentu hè un gran risicu è un forte teme

Aduprate à u fattu chì a famiglia Kardashian-Occidentale hè pianificazione di rinfriscà, hà fattu cunnosce circa sei mesi fa. Allora Kim in a prublema sèculi di u spettaculu hà dettu chì Kanye li dumanda à dà nascita à una nova piccola. A donna assai propiu era micca contru à capì u zitellu in seguitu, ma in modu chì ùn duveria micca e dà nascita. Allora Kim ammettiu chì ghjèranu sceltu una mamma sustegnu. Tuttavia, ghjudicendu per questu avvenimenti, questu in a famiglia Kardashian-West hà cambiatu.

Kanye demoni per u nascita di un altru figliolu

In una mostra di famiglia, Kim disse à i so cumpagnie:

"Per mè, un altru gravidamentu hè un gran rischiu è un forte teme. Sò assai teme micca solu per ricuperà, ma ancu per pudè smarrà u dulore. Francamente, per mè, i zitelli chì anu da esse un travagliu assai grande. Ùn aghju mai avutu qualcosa di euforia incomprensibile da questu statu. Quandu a mo amica Chris è a Sister Courtney dicenu chì u gravidenza hè felicità, ùn aghju micca entendre. In più di disconfort constant, ùn aghju avutu nunda. U Pregnancy cambia tutte e mo manera di vita. Eccu ùn hè micca solu chì aghju avè rivisatu u mo regnu, ma ancu ciò chì passa à a mo salute. Speru spergu chì u duttore m'hà aiutu à superà u teme di divintassi incantevule è perduppendu un altru nimu senza tanta difficultità. Aghju veramente vulerà divintà mamma una nova. "

Ricurdate, a couple Kardashian-West hà dui zitelli: u primu hè a ragazza nordu, chì hè stata natu in u ghjugnu di u 2013 è u so frère menor Saint, natu in dicembre 2015.

Kim hè teme di stà riunite