Matthew McConaughey nantu à e pagine di l'edizione stampata di The Rake

Comu si cunnosce, in parte di a prumuzione di novi filmi è di album di musica, l'astri sò spessu fotografi in ritmi di ritmi viventi è dà entrevista interessanti.

Un famoso omone di Hollywood Matthew McConaughey ùn si ritirò da e so norme invenzione inveciuta è hà participatu à una riflette di a rivista di The Rake. Dopu tuttu, avà u so novu filmu "The Dark Tower" cunquista a rigioni di u mondu.

L'attuplante posposa per a tappa di a rivista. In u glossu di i so fanni aspittendu una seria sana di ritratti in eleganti imagine. L'estrema di u "Sahara" è "U Detective Rialto" pruvate à l'imaghjini di stu playboy stylish: capelli ironed, chasmi blazer è stylus imprecisi.

In ogni casu, questu ùn hè micca tutte e nutizie di u favore di e donne di parechji età ...

L'attore libbirà una ropa cù a so frase corona

Ricertamenti, frà e celebriti hà diventatu moda per pruduce a so propria linea di vestiti è accessori. Normalmente, a celebrity actuesu com l'ispirazioni per a cullezione di a capsula, è per a so ricompunimentu artighjanu prufessori è couturiers prufessi.

Matthew McConaughey hà decisu di cooperà cù TM Ripùbienu. U risultatu di a so collaborazione serà vestitu cù l'impronta "A fine, alright, alright". Fans di l'attore pò fà sapè facilmente quale vene sta stessa espressione.

È per quelli chì ùn sanu micca u primu travagliu di McConaughey, dicemu: in u 1992 l'attore starred in a movie "Sottu buzz è confusion". Allora, a frasa più citata era a prima, chì ellu disse nantu à a camera. E era una impatrunida completa è era tantu populari cun l'amatori chì diventò un veru "chip" di un attore americanu.

Leghje ancu

Avà l'artista hà avutu una idea di fà soldi nantu à a so "frasa propiu". Tutti i soldi chì vene da a venda di capi è cammisa seranu trasfiriti versu u fundatu di carità Just Keep Livin '. Sta urganizazione hè dedicata à favurizà l'addevi cuncurrenti.