Spell on luck in studiu

Forsi, i studienti ùn sò micca menu supersticiosi cum'è sportivi prufessiunali chì prefè micca micca scantificà è lavavvi stessi davanti à una cumpetizione impurtanti. Ciò chì pudemu dì da i cagiunendu figuri di "13", chì in fronte di momentu crìticu puderanu semplicezza di ghjucà à e crazy. No wonder the plans avianu micca a thirte a row.

In quantu à i studienti, i so superstità righjunghjini tuttu, solu micca micca prima di lèggiri di e noti prima di l'esame. Semi sti pirsuni, spirammu di un ragiuni chì porta a furtuna in u scola, à qualchì miraculu, ma ùn certe micca in a nostra propria forza.

Ancu sempre sempre più spessu ch'è i studienti stessi, sò cunghjuntu per conspiraturi di i so genitali cuntenuti. Magichi speciali per attraversà interesse à l'apprendimentu, chì, à certi volte, i so famiglie sò furzatu di leghje da a prima prima classa.

Spells for first-grade

Questa spellatura per studiu excellentu ùn deve esse leghjitatu da u genitori, ma da u zitellu stessu. Siccomu i zitelli à questa età ùn sò micca cunsigliatu ancu, è ùn sanu micca sapè chì leghje, i genitori devenu insegni u futuru studiu d'honori a seguente:

"Pensu à mè stessu.

Sò davanti l'acqua, sò in l'acqua.

In ogni locu Sò primu (s). E in a scola ancu.

Questa cuspirazione deve esse lettata prima di vultà à a scola, in a matina avete bisognu di un bacinu d'acqua neve. Dopu avè lettu, u zitellu lavò l'acqua è andò prestu à i prudutti.

Dopu à a zitiddina hè più faciule per crede in a soru di a maghjina chì in a maturità, hè assai prubabilmente chì l'autoestimu di u zitellu è a fiducia in sè stessu creciarà sustancialmente, cum'è u so attumente cumercimentu.

Preghjonu per studiu

U spellettu dopu per una bona scola hè passata da i genitori di i zitelli, studienti, studenti di ogni età. Hè necessariu di leghje un vetru di acqua cù e parolle di cuspirazione è dà un beie per l'alumulu. Questa prucedura si deve esse realizatu ogni ghjornu per un mesi.

U testu di a prichera:

"In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu". Amen.

Cumu a custellazione di u celu di u Signore ùn lasciate micca u so postu

senza u sapienti di l'Onniputente, cusì hè a mente di u servitore di Diu (nome)

ùn rinuncia micca u sensu cumuni è dete a furtuna di a so mente hè restituita.

In u nome di u nostru Signore Ghjesù Cristu è a Vergine Maria, perchè esse. Amen ".

Prima di l'esame

Prima di un esame impurtante è impurtante, chì avete micca chì ùn domine micca indipindente, devi à pricà in a ghjesgia.

A preghiera deve esse lettu annantu à a luna crescente u ghjovi dopu ghjornu, è tuttu u tempu finu à voi / vai in u locu di passà l'esame.

"Vi risponde una lettura, prutege a mo cunniscenza. Ùn importa micca ciò chì a parolla hà dettu, è tutta appiegazione sarà, ma aghju ricivutu ellu.