I tarreni in Natale per u matrimoniu

Parechje persone di sughjurnu di truvà u so ànghjulu di ghjuvanza quandu hà pussibule è marità. Perchè u desideriu esse realitatu, ponu applicà diverse metudi, per esempiu, per utilizà cunfermaldi speciali per u matrimoniu, chì pudete spenni di Natale . Ùn hè micca un segredimentu chì e pratiche magicu pò aiutà à cumprà un sognu, hè solu bisognu di sapè fà un ritu addattatamente.

I tarreni è i ceremimonii per u matrimoniu u Natale

Tutte e pratiche pò esse divisu in trè categorii principali:

  1. Dedicatu per un populu solu chì ùn sò micca scontri sò "paru".
  2. Ritu chì aiuta à ottene una offerta matrimoniali da una persona particulare.
  3. Conspiracies per rinfurzarà l'amore per questi persone chì sò digià in un matrimoniu legittimu.

Allora, siddu ùn avete micca truvatu u vostru ànghjulu spiritu, dopu l'cuspirazioni cusì à l'amori è u matrimoniu, realizatu per u Natale, pò aiutà. In a matina di questu ghjornu, svegliate più prestu andà à u lagu, u fiumu o altru corpu d'acqua cù l'acqua fresca. In a primavera, u fiumu o u lavu, coglie l'acqua è andate immediatamenti in casa. Riturnà, leghje 3 volte e seguenti parole: "Cundu nte capu cù a salute, a felicità è a destinazione felice", poi lavu a faccia trè volte cù l'acqua è spizzallu cù a listessa cantata di volte. Quandu u tippu è pronunzianu, avete deveru andà à a chjesa è metteci una candela in l'icona di a Vèrgine, da gràzia à i forzi superiore è vultà in casa.

In casu chì avete digià sappiutu u to cumpagnu, ma ùn hà micca statu una pruposta di cunstituzione, pudete fà cum'è cuspirazione per a maritaru Natale. Cumpressate l'elementi in avanzu - una scupa è una sassa, da quandu a fini di a notte, quandu tutti sò digià in dormu, scumpari l'articulu è dicendu trè volte: "Ampara à a casa per mè (nome), vi salùtemi a mo casa, perchè ellu voli casare , perchè a vita sete bè è felice. Amen ". Dopu quì, liccione trash in un bucket, è una scupa è una coperta oculta è Amparate finu à ottene una sentenza matrimonia. Solu doppu stu successu, l'uggetti ponu esse rializatu à l'altri populi è utilizate per u so usu.

Eppuru, per una vita maritata per esse felice, pudete fà, piglià u velu chì eravate in u ghjornu di u ghjornu, à mezzannucci sprinkle cù u salinu di table più ordinariu, dicendu: "Fat I pour salt, solu furtune per mè è u mo maritu. Viaghjà cuntentu, per avè a prosperità, per amà l'altri. Amen ". Assicuratevi di rializà u rituali solu chì sì stanu, altrimente, pò esse micca travagliatu.