Ritu di Shrovetide

Maslenitsa hè una festa nazionale cristiana celebrata in vigore di a Quaresma. Hè simbulizeghja a farfalla à l'inguernu è a riunione di primavera. Primavera cù u so sole incarnate pancakes, perchè a settimana sana, hè cunsigliata per foglie in quantità enormi, trattà i amici è i parenti, manghja. Ci hè una missa di cerimoniu Pancake, chì l'antichi estensioni Russa riggistranu.

Rituals e Duminìzii Shrovetide

A simana di Shrovetide annunzià u luni è durà tutta a simana. In questu casu, per ogni ghjornu hè statu furnutu per u so ritu:

  1. A matina u ghjuridulu devi u so avere è a so mamma per i so genitori, è à a sera, i familiari di u so maritu venenu à visità per discutiri u locu è u tempu di a festa, a cumulazione di i clientni è l'altri momenti. À quellu ghjornu, i pancetti anu cuminciatu à esse cugliulatu, ma u primu hè statu datu à l'adddrari per ricurdari di u mortu.
  2. Da u marti, bride-groomes sò stati rilatati per ghjucà un casale à a fini di a Quaresma . In fattu, tutti i riti festivi per u Pancake Day di u ghjornu era ridduciutu à casamentu.
  3. U meseccu, a mamma-a-lege chjamata u so-in-law à i pancakes, dimustrendu a so dispunzione versu ellu.
  4. Da u ghjovi, i riti festivi di u populu per u Tombu Marti anu ricivutu un vastu scopu. L'abbitanti di i paesi è i paesi viaghjavanu nantu à i cavalli, ghjunti disposti, assaltu una cità di neve. In ogni locu postu i fogghi è i rituali salta per ellu.
  5. U venneri, cù una visita di ritornu, a mamma-in-law, cù i parenti è l'amichi, vense à a casa di u so-in-law. Hè trattata cù a so propria figlia.
  6. U sàbbatu, a sughjera è l'altri parenti di u so maritu venenu à a figliola. Unu di l'essenza di Maslenitsa in Russia era è tali - chì prisenta un donu à a so sughjura.
  7. A culminazione di vacanze. U scopu di stu ghjornu era di cuncilià è cunfurna cun l'aiutu una bona relazione, cusì era accettata per dumandà u pirdunu di tuttu. A fine di i festività, u Carnaval di focu era brusgiatu è e caghjuli sparghje nantu à i campi per una bona vendita.

L'ultimu ghjornu di a settimana, hè statu dicisu puru di passà à e tombule per i famiglii mortu è i piacè. In parechji regioni è spazii, a Leprosia Maslenitsa pò diffirenniri pocu unu di l'altri. Cusì, certi anu più com'è caroling cù i stessi canzoni, balli è passi strazianti. Ogni omu in una manera cusì "punita" per quelle da u collu cù un ghjurnale. L'ultima simbulicava a so mòglia pusendu nantu à u collu. Cù stu pisu, i cammelli caminavanu intornu à u paese tutti i ghjorni. In certi paesi, u ritu di u filatu di Maslenitsa era erotico è implicava a scopra i locu intimi.