Cumu furnisce un cucciolo di pasturi?

Sceglite l'alimentariu

A nutritura adatta, com'è cunnisciuta, hè una di e prumuzione di salute. U stessu hè veru per i animali, per questu hè impurtante per sapè chì per alimentà un cucciolo di un pastore in Italia .

Alimentazione, cottu da voi per mezu manu o da l'alimenti maghalli - quì hè ciò chì pudete alimentà un pastore in Italia. Ci decide ciò chì dà preferenza. L'alimenta di i lochi più altri ùn sò micca micca inferitu à l'alimenta di casa, sò perfettamenti equilibrati è cuntenenu tutti i nutrizi necessarii per i cani. Una di i sutilzzii hè chì, quandu anu sceglie un alimentu di una marca, andate à l'alimentu di una altra marca l'avè da aghjustà. U vantaggiu di u pensioni di a vendita in a so cunziente è di u dirittu di u tempu. Inoltre, per i ghjalfi ci sò staggettati sèrie di pinsamenti.

Casu alimentu

Se decide chì u vostru amicu capelli hè degnu di solu alimentu naturali, avete bisognu di fà una dieta di cuccioli di u pastore in Italia. U principale principale in u dietu di cane hè meat. Per i cuccioli età di 1 à 2 mesi, deve esse scraped off with a piece of spoon. Adupratu com'è un pruduttu crudu (pruduttu da ridere di i parasites). À l'età di 4 mesi u cucciu pudendu offre e frutti. In u dietu, ùn devenu micca esse più di duie volte in una semana in umore (cori, pulmonari) o fugliale (fegatu, pesce di fiume).

U ghjornu di u ghjurnale deve esse furnitu u latti (finu à quattru mesi). Da i prudutti di lattichi, avete bisognu di furmagliu à casgili, Adyghe cheese o brynza.

Da l'età di dui mesi, u cucciu hà bisognu d'accordu grani, è finisce quandu tutti i letti di lignu cambianu (questa succede à l'età di 5 mesi).

In più di a carri, u cucciu hè datu porridge da i cereali (sardinhe, pyshenka, farina d'avena, etc.), pani negli e verdura (tomate, patata prima). Eccu una lista di ciò chì ùn pò micca alimentate un cane pastore tedescu:

Amore a vostra petite, fate a cura, è ricurdate chì l'alimentazione propria di u cucciolo di pastore tedescu, è, per quessa, a so salute, hè in e vostre mani.