Surtificatu a mustarda in u castagnu - chì fà fà?

Avà, finarmenti, una risposta di creazioni di i cameri di camionni domestici ricevenu l'idea di l'agricultura biulogica. Allora, a pupulazione grandi hà iniziatu da esse utilizatu da i pianti-siderati , chì permettenu senza una sira di a quimera per migliurà cunfurmmente a prublema di a terra in un situ, avendu hà fattu u so fruttu è nutritiu. Unu di sti sardani hè a mustarda bianca - una pianta chì pò esse usata cum'è un cundimentu culurizante in addition à i purzioni di a righjoni di a terra. Malgradu i vantaghji innegabili è simplicità in u cultu, a pruduzzioni d'oureggi di mustarda provoca certe difficultà per i agricultori inexperienced. Una di e duminii più frequenti sò: "Surtificatu a mustarda in u cascatori - chì faraghju?". A risposta à questu pudete truvà in u nostru articulu.

Hè bisognu à a simplicità di mustarda?

A mustarda di simenta in u situ permetterà di ottene parechje mette:

Dopu à quale tempu a mustarda cultivate dopu à a simplicità?

A mustarda pò esse classificatu senza teme à a categuria di sprinters di a pianta: u primu settdu verdu nantu à i letti sò parechje 4-6 ghjorni da simu. À u listessu tempu, ùn importa micca quellu chì hè aggradèvule nantu à a strada - questa pianta hè sappiutu di ghjudiziu cù i ghjàlliche chjassi, è l'outages sbuchjati longu di a ghjustizia di i ghjàllii -5 ... -7 gradi.

Averaghju bisognu di a mustarda dopu a simminzioni?

I segni di mustarda sò abbastanza umana, chì si trovani in u paisaghju di a fiore. Solu in casu di seca forte, i culturi pò esse spurtatu ancu.

Cosa da fà dopu a simmu di u giardinu cù a mustarda?

Cosa da fà appressu, dopu chì prudughjanu a mustarda in u vaghjimu? Tuttu chiddu dipenu à quale tempu di vaghjimu si hè stata postu. Stades immediatamente dopu adupatori di patate à a fini d'Agostu è iniziu sittembri, a mustarda avarà a righjezza necessaria da meziornu à u tardu ottobre, dopu à quale duverà esse chjappu è chjappi in a terra cun un cortavule. Sestu in termi più tardi, a siderata pò esse abbandunatu à passà l'invierno in u lettu, affinchendu ch'ella pudemu naturale, è in primavera, hè incubatu in u tarrenu durante a preparazione di piazze per u sembra. In questu casu, u sughjettu nantu à u situ hè protuvatu di modu sicurau da a glaciali, retendu più nutrizi è umidità.