Derain bianca "Elegantissima"

Se prima avemu tentatu attentu à u giardinu è a pianta di più vegetali, quandu oghje oghje a presentabilità di a trama cum'è un mondu ùn hè micca l'ultimu postu. Perchè avà sò assai attenti à u biancu blancu "Elegantissima"? U primu, sta pianta si spettaculu in tuttu l'annu è aggradisce l'ochju. Siconda, sta cultura hà assuciatu l'hàbilitu di cambià l'apparizione è sò sempre nati è simplici per a nostra persona.

Scorcheremu u situ cù u viscosa bianca "Elegantissima"

U folla di l'arburu hè grisu chjucu chjucu, da nantu à un capigliu biancu assai biancu. Questu hè un grande fondu per i diversi cumpunimenti. Durante a fioritura, l'arburu hè cupartu cù fiordu fugliale, chì face assai eleganti. È dopu à l'apparenza di boli, parechje cuntrastu hè notori. A corona di a pianta ùn hè micca sparghje, sparghje à l'isula è u so diametru a volte alcanza à parechji metri.

In una parola, in l'estiu è a primavera, l'arbulu hè assai eleganti è spettaculu, è e so rame sò sparghje è sfondate. Ma ùn pensate micca chì dopu à fine di a stagione calchina vini bianchi "Elegantissima" perderà u so decoru. Quandu u fogliu sorda è a nevicata cascata, i to bande serebbe bello, perchè i fiori di a pianta sò stati fogghi-aranciuti. Solu imagine quantu hè bella cusì contra u pianu di una tappa bianca!

Derain bianca "Elegantissima" - pianta è cura

Sta pianta ùn hè micca strangeru o un postu assai capricioso. Hè spessu cultivatu in parchi è quadri, chì parle di apparenza unpretentiosa è espectacular. A simplicità è affissibile di a corona di a lana bianca si ponu pussibulità d'utilizà cum'è un spinu . Hè guarda bè in u vicinatu cù altri arbusti persa deciduous o solu in u mezu di u pirou.

Avà tocca toccu nant'à i punti principalu di cultivà è cura di i bianchi Elegantissima:

  1. Se decide u landu nantu à u vostru situ, u travagliu megliu in un tempu quandu a terra hè solu duvocatu u ghjuvendu.
  2. Quandu fù cunnisciutu, a pianta si sviluppa bè, per quessa, hè necessariu di fà almenu un metru entre e piantazioni. Se u vostru scopu hè una sede, lasciate circa 30 cm è Dopu qualchì momentu dapoi una veduta di vive dinosa è spettaculu.
  3. Hè assai impurtante per cura cura di i ghjovani di u Deragnu biancu Elegantissim, in particulare, riguarda à a irrigazione. A primavera è u vaghjimu, u territoriu deve esse stimatu nant'à sempre. Per un sventu adultu à l'età di un annu, u regnu hè micca cusì impurtante è hè abbastanza solu per a sullivazione di u frazzimali o di occasione, ma di verificà veramente a so cundizione solu in seca.
  4. In u primu annu, hè impurtante prestu di ripiglià a terra in u tempu vicinu à a piantazione di a Eleganceissa bianca. Dopu trè anni avemu principiatu per attivà a corona è tagliatu l'arbuli.
  5. In l'adultu, i malatii di u biancu hè micca terribili. Per i zitelli animali, i malfattivi fungali è pulatori segue a essiri piriculosu.