Tom Cruise hà chjappà a perchè nantu à u settore di a film "Mission: Impossible 6"

Tom Cruise quasi cadìu di u teatru di un edificiu elevatu, eseguisce unu di i trucchi nantu à u settore di a sesta parte di a film "Mission: Impossible", chì avà hè oghje in Londra. L'actor hè statu gravemente danuviu è quasi perdi a so vita.

L'attore di daredevil

Tom Cruise, di 55 anni, senza teme, hè un prufessiunale in u so campu. Sensibilizà a nicissità di thrills, u famusu attore abanduneghja i servizii di stuntmen è rializeghja ancu i trucchi più cumplicati. Ma questu tempu, a furtuna turnò da ellu ...

PE in u settore

Un incidente spéculateur accurdatu cù Cruz u 13 d'aostu chì travaglia à unu di i sceni di a film "Mission: Impossible 6". Sicondu u scrittore, u prutagunista, ghjucatu da Tom, chì i persone ci sò culori, devenu d'un edifici à l'altru.

Duranti u salto, qualcosa di qualchì malu è l'attore, impastatu offrittu, ùn puderebbe salute à u prossimu edifici. Cruz hà rimissu contru à u muru è solu per culpa di i cordi di safety ùn caduta micca.

A gravità di ciò chì successu

Pigliò u corda à u tettu, è hà pruvatu à cullà è continuanu a travagghiari, ma si cuminciò à patticà è ghjuchica, è ùn pudia micca incuntrà u pede nantu à a lotta curretta cun dolore.

Doppu l 'esaminu in l'uspidale, diventava chjaru chì Cruz hà chjucu du duie ossi in l'articulazione di u cavichinu. Per una rinforzora cumpletta, durà quattru mesi.

Leghje ancu

Per via di a ferita di Tom, u spartazione di u filmu "Mission: Impossible 6", chì era dovutu per allibbirassi in u lugliu di u prossimu anno, hè posposti, è l'attore si n'andò in i Stati Uniti, induve hè trattatu. Sugumibbilmente l'estremo di u prufetampiu hè stata cambiata in Natale.