15 campagnoli publicità in più di i marcati di moda di i 90

Aghju pruposti i più prufani di promozzione di Versace à Chanel.

Ancu s'è l'anni 1990 hè micca cunsideratu cum'è a decennata più riescita per u mondu d'alta couture, assai campi di publicità di a marca meritonu l'attenzione. Una cosa hè di sicuru - pudete vende cusì ropa solu cù l'aiutu di ritratti fairly frank.

1. CALVIN KLEIN, primavera 1993

Kate Moss per CALVIN KLEIN

Kate Moss in u tempu hà scontru cù u fotografu Mario Sorrenti, chì era quasi obsessed cun un modellu ghjovanu, facennu i so intimi ritratti per ella in numeru numeru. Kelvin Klein hà amparatu annantu à questu è hà cunvintau u fotògrafu per creà una seria di cattivi publicità imaginanti per l'obsession fraganti di l'omi. Era questa pubblicazione di a campa di u nostru ghjocu di 18 anni, cusì esse adupratu in u quadru, diventò simbulu di a rivoluzione sessuale di l'anni 90, è Kate stessu - l'embodimentu di u novu standard di u mudellu chì favurisce a mente à quellu ghjornu.

2. CHLOE, primavera 1994

Naomi Campbell per CHLOE

L'incantu di l'Orienti cum'è l'idea principale di a coletta CHLOE in a primavera di u 1994 hè stata captuera in sta photo per Karl Lagerfeld, capi studenti è fotografu di a Casa di Moda da 1992 à 1997. "Pantera Negra" dimustra u so stessu corpu, cola cù ornamenti, contru u sfondate di un omu nu è un rugby cù u dissenyu etnicu.

3. HALSTON, 1990

Cindy Crawford per HALSTON

In u 1990, Cindy Crawford hà firmatu un cuntrattu di publicità cù a marca Halston, chì appare in u cummerciale di u fragnu eponymous. Mentri in u video u supermodelate mostra un luxuu maxi-dressing fluente di a famosa casa di moda, nantu à u paleficu d'uspugliu ufficiale ùn hè literalmente nunda per vèstinu salvu spiriti.

4. CHRISTIAN DIOR, primavera 1990

Cu l'arrivu in 1989 di un novu capu principali, u primu disignu di una casa ùn hè di l'urigine francese, Gianfranco Ferre, a casa di moda CHRISTIAN DIOR hà livatu un novu impetu per u sviluppu è un stile chì era definitu cum'è "honed, temperatu è strict". In a coletta di primavera di u 1990, una prevalenza di gamma biancu è nìvuru, cappelli cù margiè anchi è un minimu di dati.

5. DOLCE & GABBANA, Primavera 1992

Monica Bellucci è Isabella Rosellini per DOLCE & GABBANA

Fundatu in u 1985, a casa di moda DOLCE è GABBANA hà capaci à allughjà parechje cullizzioni riunibbe, chì hè stata una nova linea di roba di donna è di panni. In u 1992, Domenico Dolce è Stefano Gabbana, cù u ritrattu americanu Steven Meisel, creatu una seria di pubblicità imaginali in u stilu di "gangster chic", invaghjendu cum'è mudelli di attrici italianu Monica Bellucci è Isabella Rosellini.

I ritti ùn anu senza umore, cum'è l'stile di u couturier - è sta qualità era speciarmenti piaciuta da Madonna, per quali crearu 1500 vestiti in u 1992 in u so viaghju internaziunale.

6. GUESS, primavera 1991

Claudia Schiffer per GUESS

GUESS spessu crea publicità campagni, salizzendu a bellezza di u corpu femminile. In i 90, u mudellu più ricuminatu per elli era Claudia Schiffer, à spessu Naomi Campbell. In diverse dispusizioni franco di GUESS, Drew Barrymore, Letizia Casta, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Keith Upton è Gigi Hadid fossu sparatifosu in parechji volte.

7. CHANEL, 1990

Quite laconique, raffinatu è ricunnisciutu - un caprettu è un ciucciu di colpu cù un logò annantu à u corpu nùtulu, è un coppiu di braccialetti. U mudellu puderia esse qualcunu. Fighemu u fotògrafu chì dice chì hè Helena Christensen.

8. NINA MUGLER, primavera 1990

Naomi Campbell per NINA MUGLER

In i so cullezzione di pretantu à porter (u primu coleta di u criticu artiste altamente publicata in 1992) Thierry Mugler hà ghjucatu cù culore, forma è materiale, criendu mudelli urbani è à tempu refinatu.

9. VALENTINO, primavera di u 1995

Christy Tarlington per VALENTINO

U vendetta primavera VALENTINO 1995, si deve esse dichjaratu, ùn hè micca difeente in nunda, apparentemente, a marca decide di passà a manera uriginale: per fà una campana di publicità francu, chì ponu un omu assu nuatu cum'è un accessori à u modellu supranate di Christy Tarlington.

10. TUFF SHOES 1995

Milind Soman è Madhu Sapre per Tuffs Shoes

U supermodelaru indiano Milind Soman è u so ex-fraternità Madhu Sapre eranu in u centru di u scandalu, starring in un publicu assai stravaganti per i scarpi Tuff. In a photo èranu stati chjappi dressed only in sneakers.

A l'austuu di u 1995, a pulizzia di i modi iniziò un casu criminali, per posa un usu nuvellu è illegale di una pitone. In u quatratu, l'edituri eranu stati sottumati à sti ritratti, una agenzia di publicità, un fotografu, è i mudelli stessu. U fattu durò 14 anni. Comu u risultatu, tutti i participanti eranu justificati.

11. GIANNI VERSACE, di vaghjimu d'invernu 1993-94

Nanzu à l'altri in u scogliu di mudelli, passendu nantu à i taccasi di CALVIN KLEIN, andò in a casa di moda VERSACE, mudelli di scatuli in armezza franchi, cù l'omini completamente cumpostu.

12. GIANNI VERSACE, Fall 1994

Dopu avè creatu u so vestitu più famosu cù l'ore d'ore per Elizabeth Hurley in gennau 1994, Gianni Versache hà decisu dettu di restà, chì avè nvintatu nunda cumu di i ghjuvelli curati è e mini faldes brillanti in u vaghjimu d'quellu annu. Medici di colori di colori di curiosità in combinazione cù i scarpi di tacchi.

13. VERSACE JEANS COUTURE, primavera 1995

Nadia Oyermann è Claudia Schiffer per VERSACE JEANS COUTURE

Dui canzoni blùaspi cù pilami longi formanu qualcosa cum'è a lettera V - beni, un bon pubblicatu di i vetrichi: Nadia Oyermann è Claudia Schiffer copianu claramente cù a cumpagnia di VERSACE JEANS COUTURE.

14. VERSACE HOME COLLECTION 1993

Eccu, avemu questu u puntu di iniziu: Sylvester Stallone è Claudia Schiffer in Adam è Eve vene in publicità per a Versace Home Collection. Più di sputà ùn hè in nunda - avete bisognu à vestitu!

15. YVES SAINT LAURENT Rive Gauche, ode 1998

I campagni di publicità di Yves Saint Laurent sò sempre notabili per a so rapidità è eccentricità. Dopu u 1971, quandu Yves pospose nude per una photo di publicità di una nova fragranza per i omini Yves Saint Laurent Pour Homme è finu à a morte di un Couture.

In u 1997, Edi Sliman (in u 2012 hè stata promossi à u postu di capu direttore creatore) diventa u direttore creaticu di a strada di u menu di a Casa di Moda, chì hè statu l'autore di a cullizzioni è una provocativa campagna di publicità è cù a participazione di u stessu Kate Moss.