Calzature di donna cù pizzi

E so scarpi nantu à lazzi, ancu in u nostru centru prugrissivu è liberu di u XXI secondu sò più spessu assuciati cù l'omi chì cù i scarpi di donna. Ma cumu chì e donne vistanu "pantaloni" cun vende, i marineri è i capiziati per l'omi, cusì avà hè cù i scarpi nantu à lacci - vedemu nantu à e stile micca solu i mudelli femine tipici, ma ancu quelli chì s'assumiganu à l'stile di l'altru masculinu è classicu.

Cumu i cordone di cordone nantu à i scarpi?

Prima di vultà i cordonei nantu à i scarpi, decide si avete bisognu di "male"? Di sicuru, hè megliu per una donna per fughje nantu à u prupositu famosu "arcu", chì pare avellu, è dici à l'altri chì i vostri pisci, micca u to fratellu o u maritu.

Se se priva di a prublema per a versione masculina cun un node chjucu, applica a tecnica seguente:

  1. Passà a corda in i pezzi perpende cusì chì i so fini si trovanu.
  2. Crucifiche di e cordone è i purtami à traversu l'agujeri.
  3. U passatu finale - l'estremità sò stati in ghjiru, inghjinuchjulate elli.

Calzature ind'è lazzaruni annantu à u calchufu - cù ciò chì porta?

I prudutti di a donna incù encesi si permettenu di creà diverse cuminciari, ma quant'elli sò fattori masculi, i menu prubabili chì anu in l'armunia cù a disfatta o vestiti femminili.

Sapere di cordone sò idealmenti cunglianu cù jeans, soprattuttu si anu un talone o una falce . Inoltre, tali mudelli ponu esse cumminati cù i pantaloni di u stil kazhual.

U calzate cù stigliu in un stile classico sò cumminati cù vestiti stretta di cummessu, si avianu un taccu. Ma vale a pena fassi invistì à a linea da induve e funziunalità femminili cumincianu à stile, è induve a culminazione masculina. Eppuru, tenu vistitu indumentu classificatu di masculu in a cumminazione cù i prudutti di "masculi" hè assai risicatu - pudete solu "retroactivate" l'imaghjina è si vede ridículu.

Sì i scarpi ciuciuti, puderanu esse cumminati cù una falda di stilggiu gratuitu o cù un scuru latinu classicu.