Cumu vive da a morte di u maritu?

Por desgraciate, e forsi, felice, ùn eremu micca immortale è più tardi o dopu retiraremu in un mondu differenti. Oghje chì ghjè chì per a malatia, com'è u risultatu d'un accidentu o altre cause, a persona più vicinu è persone, u sposu, abbanduneghja. Cumu viaghjà dopu à a morte di u so maritu è ​​s'ellu hè pussibile di trattà sta perdita, serà infurmatu in stu articulu.

Consulante di psicòlegu nantu à a manera di campà dopu à a morte di u so maritu

E donne più prestu o dopu avè caputu è capisce u fattu chì ogni unu di noi hè meditu da u so tempu è a morte hè irreversibile. Pudete contru à a testa in u muru, chiancile è gimelli, ma ùn hè micca in a nostra putenza di cambià. Avemu bisognu di campà cù questu più, ma ùn avemu micca impeditu per esse tristi è tristi. À u cuntrariu, a tristezza ùn sia fora in forma di lacrimi e lamenta. Solu appressu à migliurà u pardamentu di pèrdita, pudete fà averà pussibulità di fà anch'ellu andà à principià a custruisce una nova vita. Forsi, a prima retazioni serà da esse suliteghja da u mondu circundante, di ritruvemu in elli è falla di interessa di tuttu. Questu hè u modu equivoco, ùn viaghja solu à a degradazione di a personalità è a devastazione di u mondu internu.

Pensendu à vultà dopu à a morte di u vostru maritu amatente, ùn ti micca scurdatu di i zitelli, perchè anu solu a mamma chì deve bisognu più ca maiò. Hè megliu ùn chjusate, cuntene cumunicà cù e persone, andate à travaglià, per scappà di eerie pensiunale. Sì bisognu di parlà fora - vale la pena. Qualchissia hè aggradèvule da a preghiera è di a fraternità cù u cunfissuri.

Ùn hè bisognu di pensà chì un amatu hè ghjuntu in l'oblit - hè vicinu, è pudete sempre parlà cun ellu, preghjite per ellu. Si riflessu nantu à a manera di campà dopu à a súbita morte di u so maritu, hè impurtante ricurdà chì à u tempu, u pardonu è i ricordi addiventanu solu lume è pura tristezza, ma dinò esse aghjustatu.

Pudete truvà quelli chì sò più peschi è aiutanu à quelli persone. Questu hè l'unicu modu per vive senza un maritu doppu a so morte, è cumu altru, perchè solu per aiutà à l'altri, avemu scurdatu di i nostri prublemi, i trasladamu a u sfondate.