Chì hè a norma di u zuccheru in u sangue?

Unu di l'indicadori impurtanti di u sangue hè u cuntenutu di u zuccaru in questu, da questu quì à volta a tutta a vita depende.

Se una persona si senti bè, è ùn hà micca alcune di cagiunà nantu à a so salute, a maiò parte di u tempu ùn ùn dà un anàlisi di u zuccheru. Ma si senti una debulezza cuntenuta, a thirst, i marvagilate accumene l'appare è sempre voi fà vultà in i bagnu, deverete definitu à donate sangue à glucose, perchè ella hè ella, è micca di zuccaru chì hè cuntenutu in u sangue è hè a causa di poca sanità.

L'equipaggiu mèttru mudernu hè diventatu sempri di diventà per l'usi casa. Avà vi pudete cuntrollà u sangue pè u zuccheru in casa, ùn hè bisognu di cunnoscenu a norma per scorriparà a dati rinnuvuti nantu à u glucòmulu. Ancu avenutu avè u risultatu da u laburatoriu, sta infurmazione pò esse utile à voi.

E règuli per piglià a prova di zuccheru

Per avè u risurtatu currettu, avete de seguità ste règule:

  1. Per un glucometer, u sangue si deve esse pigliatu da u dettu, è in u laboratoriu - da a vina. U sicondu mètudu hè usatu solu per stabilisce un diagnosi, quandu cuntrolanu u nivellu di zuccaru, hè cunsigliatu per aplicar u primu.
  2. Un test di sangue di u zuccheru hè datu in a mattina, cù un stomacu vacanti, normalment dopu à l'ultimu manghjatu, deve passatu almenu 8-10 ore. Una persona sana ùn deve esse in vigilia di manghjonu assai dolce è alcoolate, ponu nervu è vene dopu à u travagliu di a notte.
  3. Ùn cambia micca a vostra dieta davanti à l'analisi, u risultatu sarà micca pruibitu. A menu ùn deve esse normale, sclusione solu "alimentu incorrettu".
  4. Ùn pigliate a prova durante una malatia infecciosa aguda è in u gravidenza, perchè sti fattori avarà influenzatu u risultatu, è se avete necessariu di passà, l'assistente di laburatoriu deve esse avvistatu per chì u cundiscenu in u decode.

Per verificà u nivellu di zucchero di sangue in a vostra casa, avete bisognu di sapè cumu quelle norme di stu indicatore avete bisognu à focu annantu, perchè i diabletichi è e pratiche sani sò diversi.

Chì hè a norma di u zuccherinu in sangue in i donne è l'omi?

Ùn ci hè nudda diferenza nant'à i limiti di a norma per a leghje di zucchero sanguinanti, secondu u sessu di a persona chì rende, si pò diferene solu in manni diffirenti di cunsigliu:

Sò figuraghji indettanu quantu glucose si deve cuntene per 1 litru di sangue.

Se cumete cù tutte e cundizioni sopratuttu prima di passà a prova è ottene un risultatu chì varieghja da 5,6 a 6,6 mmol, u probabilmente chistu hè un sintomu di una violazione di l'uptake di glucose, chì pò pudè esse un aumentu più grande. Cù un cuntenutu di 6,7 mmol, noi ghjutu parlà di a diabetes.

Quandu u sangue dopu ad avè manghjatu, u risultatu sarà a norma à 7,8 mmol.

A norma di l'indexu di zuccaru sangu in u diabetes

Stu diagnosi ùn hè micca fatta nant'à a dettazione di l'excèntinu di a norma da parechji dicenni, ma solu s'ellu si obtenenu i risultati successivi:

Per stabilisce u diagnosticu finali, solu una volta l'analisi hè fatta, perchè alcunu un nivu di zuccheru culminatu pò fallenu, questu hè solu un signalu per penserà a vostra salute, mentre chì u corpu pò esce per questa quantità di glucose.

S'ellu hè digià diagnosticatu cun diabetes mellitus hè cunfirmatu, perchè i pezzi sottu à l'età di 60 anu digià sti standard:

E dopu à 60 anni:

Fighjendu nantu à e normi presentati di glucose di sangue, una persona pò impidiscia un aumentu senza l'adopru medicazione.