Sintomi trombosi

A trombosi hè una patologia, in u quali u còllero di sangue si formanu in i vini sanguini chì impediscenu a circulazioni di sangue. Questu pò esse da u danu à u vaghjolu, è a violazione di a cumulazione di u sangue è a natura di u flussu di sangue. U gruppu di risicatu ùn anu micca solu l'anziani, ma ancu ghjovani, chì guvertendu un stilunatu di bassu attivo è passendu assai tempu in una pusizione pusizione, com'è i fumatori è i pardini di l'obesità.

Per via di trombosi, i prublemi tristici di tessuti rotulati è di i organi internu si sò. In questu casu, i simmulati clinichi di i prucessi patologichi si sò micca spustati da u 10% di u prufittu di sangue. Se u trombo obstruie u flussu di sangue in u lumen di u bastimentu in più di u 90%, l'infizzione di l'ipoxica è a morte di ciule. In parechji maneri, i sintomi di trombosi dipendenu da u locu di u trombus è u diploma di vitalità di u bastimentu.

I sintomi di porta trombo hè vinu

U vinu di portal hè un vaghjolu per quale a flussu di sangue da l'organi unpairs di a cavità abdominal (stomacu, pancreas, intestinu, spleen) è entra in u fegatu per purificazione. A trombosi di questu vina pò esse sviluppatu à qualsiasi situ è ​​à a mità di i casi hè una consequenza di e malatie di fegadori. I sintomi di sta cundizione sò assai diverse è ponu include:

I sintomi di trombosi arteriala pulmonaria

L'ubligatoriu di l'artèria pulmonaria per un trombo hè stata a causa di a so caghjera cù u flussu di sangue, più spessu da e grandi vini di l'estremità di a bassa è a pelvis. I cunsequenze di questu sò determinate da a magnitudine è u numaru di trombi, a reazzione pulmonaria, è l'attività di u sistema tromboliticu di u corpu. Se u trombo, chì hà cullatu in l'arteria pulmonaria, hà dimensioni petite, ùn ci hè nimu sintomatologia. Grandi latti di sangue ani causatu una viulazione di scambiu di gasu in i pulmoni è l'ipoxia.

I sintomi possibbili di i trombosi arteriali di i pulmoni sò dinò:

I sintomi di trombosi venosa di u pede

Circa u 70% di tutte a trombosi diagnusticata hè assuciata cù u danu à i vetbi di e gammi. A più periculosa in questu casu hè un trombus bloccu di vini profondità di a fossa è a fette poplitee. A trombosi di i vilidi di l'estremità più lenza in a maiò parte di casi si prisenta de sùbitu, ma i so sintomi sò più dèbuli, chì hè l'astuzia di sta patologia. Per suspettà una patologija hè pussibule cun voi:

In a taglila vinu dilata prufonda, hè una mancanza di respirazione , frebba, mareosità, pèrdita di a cuscenza.

I sintomi di trombosi di i membri superiore

La trombosi vaskulari di l'estremità suprema hè rara, ma hè ancu una cundizione assai periculosa chì pò esse direttamente diretta à cunsegenu gravimenti. I sintomi di questu in u principiu pò esse presitu com'è un casu ordinariu:

Dopu ci sò quessi manifestazioni cum'è un sensu di calore in u membru in u locu, u so numbnesse, a perdita di a sensibiliità di a pelle.

I sintomi di tromboeziu cerebrali

Cù una trombosi di vini o arteriasi chì avvicinavanu à u core, una cundizione severa pò esse sviluppatu - un colpu . I sintomi di trombosi di u cervu sò spressi assai brillanti è rapidamente aumentanu, mentri chjaru depende di u locu di u trombus è l'area affettata. A manifestazioni pò esse dinò: