Quale avarà u rolu di Kate Middleton in u filmu storicu?

Ùn avanti hè l'estretu tutte di una televisione basata nantu à a biografia di i membri di a famiglia di a regione britannica. Hè nantu à a pelicula "King Charles III", u prughjettu di TV BBC2.

I sughjetti britannichi intrigati: quale saria u rollu di i prìncipi è i so mariti? Questu era dettu da hellomagazine.com. Sicondu i ghjurnalisti, l'attrìzia britannica populari è a donna part-time di u simbulu di u sessu Tom Hardy, Charlotte Riley, pruvà à ghjucà l'amore di Cambridge.

I ricchieri ricordati Charlotte nantu à u travagliu in i prughjetti "Wuthering Heights", "Face di u Futru" è "Fallu di Londra". Hè nutate un significativu similitudu esternu trà l'artista è u so prototipu.

Detalità interessanti

U futicu televisu televisiu hè chjamatu "Re Carlo III". L'script hè basatu nantu à a cumeddia di u dramaturgu Mike Bartlett. Stu prugettu sarà a piaciri di tutti l'amatori di storia alternativa. Sapete un genre? In questu, a narrativa sviluppa cum'è in una realtà imaginariu. L'autori di a film si trovani a risposta à a quistione "Chì avete succorsu si un altru monarchu avia ascendit à u tronu?".

Sicondu a trama di u ghjocu dopu a morte di a Reina Aizzione II, u tronu hè occupatu da u so figliolu, u Prince Charles. Hà una tastera difficili: per trattà cù i so "funzioni di u travagliu" è ancu truvà una lingua cumuni cù tutti i membri di a famiglia.

Eccu ciò chì Charlotte di parlà di a so participazione in u film di TV:

"Pensu chì stu prughjettu hè solu unicu - hè mudernu è, à u stessu tempu, hè una cuntinuazione logica di e tradizione classica di a cinematografia europea. Hè un grandore unore per mè di ghjucà u rolu di Kate. Questa hè una sfida è una grande opportunità per l'autore realizazione ".
Leghje ancu

L'imaghjini di a screenwoman Charlotte Riley serà incarmata da Oliver Chris è u so fratellu - Richard Goulding. I principali caractere di u pittura sò u curone parechje Rè Carlu III è a so sposa, Camille. Fùbbenu fugliati di ghjucà Tim Pigott-Smith è Margot Leicester.