Kira Knightley, Elizabeth Hurley è altri à a premiere di l'opéra "La Traviata"

L'ultima a nuttata in Italia, hà fattu un grandi avvenimentu, chì assistia da parechje persone famosi. In Teatro dell'Opera, l'opera di Giuseppe Verdi hè stata rializata, diretta da Sofia Coppola, a figliola di u famosu direttore Francis Ford Coppola.

Li stiddi venenu à l'eventu per sustene à Sofia

A Кополлы, cum'è u direttore-director, stu primu travagliu. Hè perchè stu succorsu hà suscitatu un grande interessu trà i stiddi di cummerciale. Prima di i fotògrafi, unu per un u celebrittu posa. Kim Kardashian è Kanye West arrivanu à l'eventu unu di i primi. A donna hà vestuta un vestitu biancu bonu cù un cuteddu di u profettu, chì constantemente prupucava aperte cù u ventu. Kim hà avutu u vestitu cù a so manu mentre parlava à u so maritu è ​​posanu davanti i fotò.

L'istesu di Hollywood di Keira Knightley figghiau in un vistitu russu fattu di velu di strettu. Stu putu pruvucò i critichi è l'avianu una parò assai ambigua. Arcuni cuncordanu chì u culore di u vestitu adorneghja l'attrìzia, mentre chì altri ridiculevanu e mancalli di a so figura: anziani enormi angulari è mancanza di pettu, chì l'hà vistu più sottumettenu.

L'attrice Elisebet Hurley hè statu in fronte di i fottografi in un vestitutu di u sirene bianchissimu rifinitu. Stu putu accentiau a figura assai slitta di a stella di Hollywood di cinque anni.

Italian movie star Monica Bellucci appeared on the red carpet with Christian Labutene. L'attrìlla era un vistitu tutale di tercelu cun un rigalu profonda, è nantu à u diliziu un rigalu vestitu tutale. Inseme, questu pare viste assai harmoniu.

Sofia Coppola s'hè dimustrata un gustu rifinitu è ​​rifinitu. Hè u so cumpagnu chì i critichi chjamanu unu di i migliori. A donna pusò nantu à u so debut un vestitutu guipuru nìuru cù una fugliusa chjara per u pianu.

Leghje ancu

Rapprisbenti di a Casa di Valentino - invitati di l'onore di l'avvenimentu

A marca di Valentino hà pigliatu una parti activa in a preparazione di sta opira. U fundatore di a Casa Valentino Garavani hà hà personalmente creatu four outfits per Violetta, u principale di "La Traviata". I currenti u diretturi creativi Pierpaolo Piccoli è Maria Gracia Cury anghjuleghjenu i costumi di Flora Bervois è u coru. Prima di l'estremu sò state dichjarate invitatu onorariu di l'avvenimentu, chì l 'hà causatu una tempesta d'entusiasmu.

In una entrevista prima di l'premiere, Sofia Coppola hà dettu: "Ubligatoriu l'opéra hè una nova scentizia per mè. Cercu un certu tempu, vacillu, ma poi Valentino chjamò è disse: "Fatemu travaglià". Allora pensu chì a chance hè assai rara, è aghju acceditu ". Garavani stessu spiega chì ellu cumminciò à sognu di travaglià cù Sophia immediatamenti dopu à vista u so ritrattu "Maria Antoinette", è avà, finamente, u so desiu fubbe veru.