Shimbah Hills


In Kenya, in a pruvincia kostali di Kwale, 33 km di Mombasa è 15 km di l'Oceanu Indianu, a reserva nazionale di Shimba Hills. Hè stata chjamata dopu una muntagna chì si sviluppeghja nantu à i palme di palme à u litorale di u paese.

A più nantu à a riserva

Shimbba Hills hè stata fundata in u 1968, è in u 1903 riceve u statu di naziunale. A stu mumentu, u territoriu di u parcu hè sopratuttu cumplicatu di grasses, cunghjunsciuti è forze selvatichi tropichi rari chì sò più di dui centu anni. L'arburu africanu hè assai valenu è hà un nomu in Kiswahili "mvula".

Si cunparatu cù l'altri parchi naziunali in Kenya , Shimba Hills hè una riserva pocu chjuca, anche si hè cunzidiratu a maiò fossa forestali di a costa in tuttu l'Africa Estea. Coperta un territoriu di trenta centu kilometri caduti è si trova à una altitudine di 427 metri sopra u nivellu di u mari. Per una parte hè coperta da u Monte Kilimanjaro , è di l'altru hè circundatu da l'uceanu.

Flora di u Refugiu Naziunale di Shimba Hills

A flora è a fauna sò assai diversi quì. In Shimba Hills, più di cinquanta per centu di e variità di variate raru di u Kenia crecianu, è parechji anu scurdatu praticamenti da a fàccia di a Terra, per esempiu, parechje spezie d'orquídei. U territoriu di a riserva hè un paradisu per una quantità numerosa di spezie d'endemichi. E ciuciuli individuali criscinu in u nostru pianeta più di trè millioni d'anni fà, è per quessa chì sò tutelati per urganisazione internaziunali chì pruteghja i risorsi naturali.

In u Parcu Naziunale, ci hè una quantità numerosa di foglie di culore (più di duie centu cinquanta varietà) è cigale gianti. In a riserva 111 spezie d'occhi sò studienti (in a migrazione primavera di l'acelli chì aumenta a quantità), chì sò assai esposti raramenti. Eccu, l'arionna nocturna di Madagascar, l'avutru negru coli, l'aguja coronatu, u medochka grandi, l'kite crested è e altre spezie eranu vistuti. U pede in u parcu hè prohibitu.

U destinazione turistica più famosa hè una attrazione naturali unica - una cascata di u 25 metri Sheldrik. Da a so cima hè cunsigliu di observà a vita di l'animali è a natura salvatica, è à u pede, pudete organizà un picnic o ricaricà in acqua fresca.

Animali vivi in ​​u parcu

Unu di i mutivi principali di a creazione di Shimba Hills era l'esistenza cusì di l'unica populazioni in Quenia di l'antilope majoru d' Africa, Sable. In a riserva oghje ghjè vicinu duie cente particelli.

In a Riserva Naziunale di Shimbba Hills, sicondu parechje stimi, ci sò quattru 700 individuali di elefanti africani. In u parcu ci hè ancu un locu spéciale per osservà à quelli animali, chì si stendi nantu à i boscoli è si chjamanu Elephant Hill. Situatu à 14 chilometri da a porta principal, u boscu di Waluganje hè cunnessu cù a riserva per un corridor, a traversu quale l'animali enormi si move in spessu. U restu hè statu prutigatu da l'elefanti per impediscenu a so invasione di terra agricula. U numaru di e persone situatu permanentemente in u parcu hà righjuntu u limitu, cusì una creazione speciale per permettà l'animali per surtite a reserva.

In Shimba Hills, pudete ancu meetà tutti i bistiali africani: ippopotamus, monos, warthog, giraffa, lionu, cat steppe, genetta, porgomino, capra d'acqua cumuni, bushbock, ducker rouge è blue, spada, serval è altre animali. Se visitate Shimbba Hills à a notte, pudete vedere un leopardo è un ghjettu, è ancu chì senti à l'annu affucatu di una hyena. Rèptila in u parcu naziunali sò abbitati da i reptili unichi: cobra, pitone, gecko è lucertuli. Hè troppu interessante per observà a vita di u buffalo, - quessi sò l'animali grande chì cumpunamenu i "grandi cinque" di l'Africa. Ogni cose u so propiu assistente - un pede chì si trova nantu à u corpu di un toru è manghja insetti chì ocultanu in a so pelle.

Movimentu nantu à u territoriu parco

U Movimentu à a reserva nazionale di Shimba Hills hè cunsigliatu in un jeep safari. Custa daveru à prutegge contra parechje animali chì spessu qualchì interesse in i visitori. A strada, i fotografichi sò uttenuti da u carru in qualità d'alta qualità. Una guida locale accumpagna tutti i turisti. In generale, l'animali sò spessu ciamate in vegetazione densità. Perchè, per vede l'abitanti faciliati, andate à u livente di u parcu di Giriama Point, induve l'animali vanu à u regnu.

U trasportu di car, cù una capacità di menu di sete persone, per tuttu u ghjornu custruite 300 chettini Kenani.

Andendu à Shimbba Hills, pigliate cun voi l'acqua, un caprettu, sunblock e vigilante quandu si ncontranu cù elefanti. À l'intrata à a riserva nazionale sò venduti souvenirs unifamiliali è artighjanali fatti di u foglie di l'elefante.

Per u turista nantu à una nota

Ùn hè micca difficiule di vene à u parcu. À l' ariaportu di Mombasa , da quale i safari sò spessu organizzati, puderete voce in avione, è da quì da a strada per Diani à u tribunale. In solitu una visita à u parcu naziunalu hè inclusu in una scacchera separata o generale.

U prezzu di visità à Shimbba Hills per diffirenti strati di a pupulazione hè diffirenti:

Ci sò quattru campagni di camping è una spettacola di 67 stanzi chjamata Shimba Hills Lodge Hotel à u territoriu di Shimbash Hills. Questa hè l'unicu hotel di lignu nantu à a costa di u Kenya. Hè situatu più spessu in a furesta. Di tutti l'appartamenti di l'hotel, pudete vedere i ciumi mari è parte di a riserva, chjusu à i turisti. Quì in u senu di a natura africana salvatica sarete uffrì un snack, diventendu u sonu è l'oliu di l'ambiente.