Domain-le-Pai


Mauritius hè un statu isleanu di l'Africa orientale, circundatu da l'Oceanu Indianu. A capitale di a repubblica hè a cità di Port Louis . Mauritius hè una zona turistiche assai sviluppata: ogni annu a Republica t'hà un grande numaru di turisti. Rest here hè cunzidiratu unu di i più carichi è hè principalmente di e spiaggia, ma solu di i platti più bassi, l'intrattenimentu mari è lusso di hotel , Mauritius pò maravigghiari turisti è assai attrazioni, una di u quali hè u Parc Domain-le-Pai.

Caratteristiche di u park

Unu di i lochi preferiti per u restu famigliali ùn hè micca solu l'invitati di u paese, ma ancu chì i residenti lucali hè Domain-le-Pai. U park hè locu vicinu à a capitale di Mauritius - Port Louis, in i pichjulini di a ridge di Moca. A l'epica di u yugnu, una piantazioni di zuccheru hè stata cultera quì, di quale travagliati i slaves. Oghje, u territoriu di 3 mila ettari hè occupatu da u parc temàticu Domain-le-Pai, chì hè u centru di u patrimoniu culturale di u paese.

Pudete scopre u circondu di u parcu da u trasportu di a vera train Lady Alice o chì sò assittati in u carru, in u quali i cavalli di a razza rara s'appoghju. Serete guidata da una visita di a fabbricultura di zuccheru di u XVIII sèculu, duvere cuntene à i prucessi è e fase di a pruduzzioni di zuccherera.

Un altru orgogliu di u parcu hè una pianta per a pruduzzioni di rumenu. Quì, dapoi 1758, u famu rum localu hè pruduttu è bottillatu. Dopu un rolu cortu di a fàbrica, serete invitatu per degenerate a vittura Signature Domaine Les Pailles Rum.

Caminendu in u parcu, puderete sente un aroma piccante - hè un giardinu di spezia. Eccu, quarchi cosa, sò tutte e arbe è spicesi utilizati ind'i preparazione di cucina lucernaria: cinnamon, pepite, cardamom, caldi, basilica - è questu hè micca una lista completa di e piante cultivate quì.

Infrastruttura di u parcu

Pudete ripusà u gattivu a vostra manghjola in quellu di quattro ristorante situatu in u parcu. A cucina à i ristoranti hè diversu: cusì, Clos Saint Louis hà specializatu in cuisine local è francese, u restaurant Fu Xiao piacenu i visitori cù a cucina cinese, Indra Restaurant offre a cucina indiana è La Dolce Vita - cucina italiana.

Inoltre, u parcu hè un museu di maskere tradiziunali, travaglii, un cafè, un prugramu di i zitelli. È piacevi sè stessu è amare in una buttrega o una tenda di l'olii essenziali.

Cumu ghjunghje?

U park hè locatu 43 km di l' aeroportu internaziunale , puderete utté à busu, vicinu à a strada di l'Avenue Claude Delaitre Street N9.