Cirugia di onda radirali

I medichi medicale muderni anu migliurà per sempre è megliu, ma a circhuria di onda radicali ferma u metu più spirituale, effettuali, senza trattamentu è senza metuurariu. Trà i vantaghji di sta prucedimentu - dopu chì ùn ci sò micca scarsi, cicceraccii i queloidi , è a durazione di u periodu di recuperazione hè significativamente menu menu cù un procedimentu cirurgicali tradiziunale.

Scelta di u metudu di a circhula di onda radiuali

U dispusitivu per a realizazione di a manipulazione hè un generatore d'onda di radiu cù una freccia alta (à 4 MHz). Un elettrodu attivu cirúrgicu cù un filu finitu hè cunghjiezzatu cù un filu insulated. À traversu, oli d'alta frekwenza sò cunvertisce in un corrente chì, quandu l'elettrodu hè purtatu à a superficia di u tessulu organicu, provoca risistenza, scalfittura è evaporazione di i celi.

Cusì, a incisione kirurgica hè realizata in una manera senza cuntattu cù una frammentazione diretta è a distruzioni di l'estructura cellulare. Questu vi permette di evitari di cumplicazzioni postunatorii, suppurazione, infezzione, cicati e cicati, a necessità per sutura. U periodu di ricuperu hè ridduitu da 2-3 volte, se compara din in tempu cù l'operazioni tradiziunali.

A cicatricial wave is designed per caccià moles, verrugia, milium, papillomas, verrugia, molluscum contagiosum e altre benign skin lesions. A tecnica hè ancu usata in ginecciologia, protiologia è uulogia.

Contraindicazioni à a circhula di onda di radiu

Ùn hè cunsigliatu per fà u prucedimentu in questi casi: