A mezcheva di Jammah


A mezcheva di Jammah hè una di e principale religiose strutture di Mauritius . Cum'è un centru spirituali Musulmani, a mezacca Jammah qualchì pare à un edifici da un conte di fata orientali. Tradiziunale per l'architettura islàmica, u cupola-gambiz è i torreti di minaretului bianchi sò longu e solitu, chì crea un cuntrastu cuntrastu cù a strada attraversata. Un magu travagliu nantu à a porta ci prutege a vostra perspettiva, è l'ambienti di appaciguà u santuariu li cunvince per studià personalmente a moschea.

Persone di tutte e mondu, èranu in a capitale di l'isula di Mauritius, prima di tutte ste cultu è postu storicu impurtanti.

Storia di a creazione

A Storia dice chì in u 1852 membru di a cumunità di u portu di Port Louis cumprà cumunità, in nome di a comunità musulmana di Mauritius, dui siti situati nantu à a Royal Street. Dopu à i compara chì dicenu chì ùn sò micca i pruprietarii, è u soldi gastatu ùn hè micca pertendu nant'à elli, ma à a comunità musulmana di l'isula. Per questu attu duvite rigolesi speciali in a cumunità, è i terri eranu, sicuru, furnissi a custruzzione di un locu spiciale chì i musulmani puderanu venerà à Allah, meditate è immerse in u so mondu internu.

In una di e lochi era un edifiziu custruitu in u 1825. Hè stata cunversata in una casa preghjudizione tempura, è cusì, era a basa per a futura moschea. U scupertu hà realizatu in u 1853, ma a creazione di un locu veramente bellu pigliò più di vinti anni. Duranti stu tempu, a mezchemde Jammah accuminzava a ghjucà un rolu impurtante in a vita culturale è religiosa di i musulmani di l'isula, è hà ancu acquistatu un locu onorevoli in lista di i più impurtanti di l'isula.

Resultu u nome di a moschea

U nome di a moschea Jammah in arabu significa "Venerdì". Questu hè u ghjornu più impurtante per i musulmani. hè u vennari chì si cullà in a moschea per adurà u Diu unicu, cunfermendu a so fideltà è a fede infinita, è ancu per sente u sermu è expandà i so sapè à Alà è di a religione di l'Islam. Vogliu avè nutatu chì a popularità di a mezchezza di Jammah hè cusì grande chì i preghjudizii settiri di vennari sò emissioni diretta in u radiu è televisu locale.

Cumu truvà a Mezza di Jammah?

Ùn hè micca difficiule per vene à a moschea. Passendu u centru di a cità è u Chinatown, vi vidarete u sacru in tuttu a so grandeur è tranquillità. Pudete ancu urganizà quì à l'altru di Sir Seewoosagur Ramgoolam St. hè vicinu à a nostra vista. L'accettazione hè liberu. U tempu di visita hè di prima matina à u ghjornu. Cumu si deve esse in such places, a vestizione devia esse decente. Una visita norma cunsiste in observà una prighera, una visita di a moschea è una sughjura, durante el qualu visitadori sò datu l'oppurtunità di risponde à e quistione chì si sorge.

Ricumpendemu urganizate visità altre postu interessante di l'isula: parchi Pamplemus , Domen-le-Pai è Black Gorges , u museu postale è u museu di a fotografia è assai altri. altru