U museu Eureka


Fighjendu nantu à a vista di l'isula di Mauritius , ùn espere micca musei luxurii è monumenti di a cultura è di a storia, cum'è in Europa. Ùn ci hè micca castelli o galassi d'arte infinità. L'isula hè ricca, in u primu locu, da riservazioni naturali ( Domain-le-Pai ), parchi naziunale è privati ​​( Pamplemus jardin botanicu ) è altri boni posti belloni , inusual è attrattivi, chì me fai vulete cunnosce l'isula è amparate a so storia. E dopu, cù a vita di a populazione di l'isula di Mauritius è u so passatu, sarete intruduttu à i musei chjamati cum'è u museu Eureka.

Storia di "Eureka"

A cità di Moka, ancu u fiumu è a muntagna, pigliò u so nome da u listessu sorte di cafè, chì i primi settulaturi pruvò criscà quì. Ma a causa di i venti di l'uraganu chì sempre stati cunfruini i piantazioni di cafè, sta riunione fù abbandunata in favore di a cruda di canna di zuccheru. Cusì, in u 18u seculu, sviluppò una struttura di fabbrica chì appartine à a famiglia di Le Clesio, chì era assai promettante è hè chjamatu "Eureka".

U zucchero aportò enormi ingaghji è a famiglia sana s'hè trasfiruta à una chic mansion in 1856, chì era custruitu in u 1830. In questa casa, in l'ambienti di un bonu parcu è l'architettura, cum'è un palazzu cum'è coloniali, sò sette ghjinirazioni di a famiglia di Le Clesio nascenu è si criscenu. A bona famiglia hà avutu un gustu eccezziunale è deti à i figlioli una educazione di qualità. U più famoso famusu di stu clan hè u scrittore Jean-Marie Le Clézio, u Nobel Premiu di u 2008, chì scrissi in a novella a vita di i so antenati è a so zitiddina in "Eureka".

In u 1984, a casetta cù a bellezza di u parcu addiventà a propria di Jacques de Marusema, chì divintò u creatore di u museu è u patrone di u restu criollo.

Chì ci hè interessante per vede?

U museu d'Eureka hè un locu interessante per quelli chì ci vole à immersione è studià a cultura, storia è identità di altri pòpuli. A Casa Creole vi diciarà di l'era di i coloniali isuliani è a so vita in u XIX sèculu. U museu hà cunservatu a vita domiciliata integrata è e persone persunale.

Hè sorprendenti, ci sò assai chjudi è 109 porte in l'edifiziu: per mantene un scrive è frescura in a casa, una veranda neatata hè custruita in u perimetru. Tuttu l'internu di a casa hè impannillata cù sculture in legnu.

Un bonu giardinu hè sempre in giru di u museu, à quandu pudete camanderà, nantu à u fiumu, hè una vieja strada. À u ghjardinu culleghja un fiume, passendu in una piccula cascata, pudete nàutru. È in u museu per i visitori ci hè un restaurant di cucina nativa criolla. Circundenti si trovanu una buttrega induve vende spices, stampi è tè.

Cume visitate u museu "Eureka"?

A proximità di a capitale di l'isula di Mauritius, Port Louis hè pocu chilometri à u sudu situatu una cità di Moca, fundata da i Francesi. Ci era questu chì a casa colunale-museu "Eureka" era cunservatu. Da Port Louis à a custruzzione di u museu hè più crescente è più faciule d'arrivà cù un taxi, ancu s'ellu puderete aspittà un bus numerou 135. U museu per u visitante hè apertu à u ghjornu di 9:00 a.m. à 5:00 p.m., u diziunziu riddue à ghjornu à 15:00. U prezzu di un bigliettu adulti hè di circa € 10, i zitelli da 3 à 12 anni - circa € 6.