LYXUS


A costa atlantica di l'Àfrica di u Nord, u statu misteriosu di u Maroccu , l'antica storia di i primi civilisazioni - tuttu chistu attraisce millares di turisti è di peregrinu di tutte u mondu ogni annu. Maroccu hè famoso, prima di tuttu, per u so patrimoniu religiose è e antichi cità, una di quale hè Lixus.

Ciò chì vede?

Tradottu da a lingua fenici, "lixus" significa "eternu", chì hà u so significatu oghje. Questu hè una di l'antichi è primi cità di u regnu esaminatu in e terri di u Maghreb, cum'è l'statu di u Maroccu hè ancu chjamatu oghje in Africa.

L'antica cità di u Maghreb guarda tutte secreti in u 8u seculu aC. In u core di u XX sèculu più di deci anni in queste locu, scavi studii archeologi e d'enversi. I tempii antichi, i muri di l'edificazioni da u 4 ° sèculu AD, u mosaicu pinatu di i pavimenti, i più prominenti - in a forma di Puseidon's head, i bagni è ancu i ruins di u Capitolu di l'èra di Carthage, una volta à a luci. Sculture anu dimostratu chì ci hè un solu settore di i persone in u sotano di Lexus.

Inicialmente, u portu ùn era micca in Larache, ma solu in Lixus - fegate a masonera di i edifici sopraviventi. I mura è fundazioni sò stati chjusi di pedi chì anu migliatu perfezione è purtati manualmente uni l'altri comu un mosaicu. Hè cresce chì questu hè u veru traccia di e civilizazioni mesoamerikana, è l'età di i primi cumerci hè datata à u periodu 1200-1100 aC. L'edifizii trovanu è cunsirvate a so traccia di a regula di i Finici è Rumani.

A strada, solu u fattu assai chì da u 1 di lugliu di 1995 l'antica cità di Lixus hè cunsiderata cum'è candidata ufficiale per l'ingressu à a lista di u Patrimoniu World UNESCO, hè una ragiò assai bonu per includìlulu in u vostru itinerariu turisticu.

Cume si avvicina à Līksus?

Puderanu chì viaghite in l'Àfrica di u Nordu per vittura, scorri da u territoriu caldu di Maroccu , vultate à l'autopista A1, chì venti a quantità l'Oceanu Atlanticu. Dopu un pocu caminu, vi vede a vista tutta di i ruvini di a cità di Līksus. Pudete ancu mandà un ghjuriddu ufficiale cù u gruppu in i centri turistici di i principali cità di Maroccu ( Casablanca , Marrakech , Fez ).

L'accessu à e ruvine hè liberu è liberu, ma sempre ricordu chì un patrimoniu storicu storicu hè troppu fraffiliu è ùn pò micca tollerà una attitudine vandalista versu un sè stessu.