Cumu stringhje i buttigli?

I buttiglii bè è strettu - hè per questu scopu chì parechje parte di ghjudicati accuminzanu a ghjucà di sport. A funzione hè abbastanza fattiva, ma solu s'ellu seguite un regimu riguardu à l'esercitu è ​​a nutrizzioni propria. Inoltre, pudete duverà diverse prucessi, per esempiu, l'autoreità ha statu assai successu, chì tutti pò maestru. I specializatori tamén ricumandenu chì durante u ghjornu, suluzione i musculi gluteali per 5-10 seconde. è dopu rilassate. Repetite parechji volte.

Pensendu à quantu veloce per strette e nucali, hè necessariu di corriggiri a vostra dieta. In a dieta ùn deve micca esse produttu ponu, hè fatto, dolce, frittu, etc. Fate un menu per u ghjornu in modu chì cuntene alimentariu di proteini , frutti, ligumi, zucca alla, cereali è altri corsi alimentarii sani. Hè ricumandemu à manghjà un manghjà, per esse, trè pranzi principali è dui piccati. Vede l'equilibriu acqua è bè da almenu 1,5 litri per ghjornu.

Cumu stringhje i buttigli?

Cum'è sapete, avete bisognu di principià a furmazione cù un warm-up, perchè avè preparatu u corpu per l'esercitu, chì aiuta per a evità di ferite è à migliurà u risultatu da fà esercizii. Hè ricumandemu per esercitu tutti l'altri ghjorni per restaurà i musculi. Piglianu parechji eserciti efficausi chì devenu esse cumposti in u vostru cumplicatu.

  1. Squats . L'esercitu più accessibile è simplice chì dà un bonu risultatu, se cunnoscenu a tecnica. Avemu da scupraru cumu per fassi squattamenti correttu per strette e nucali. Hè ricumandemu per esercite l'esercitu cù u pesu. Pigliate e pesche in manu è i più belli. Pusete e to pede nantu à l'anch'elli di e so spalle, è guardate a testa di diritta, chì aspetta. Aghjustò prestu à u livellu chì i cadaveri saranu paralleli à u pianu. Risposte micca u ventu. Per andà davanti hè necessariu in una exhalazione, è di risaltà in una ispirazioni.
  2. I cimi . Un altru uttellu populari, chì, sicondu l'alligatori, averebbe definitu solu nantu à u cumplessu. Fà chì hè ancu cunsigliatu cun pesu extra. Piglia un largu passu avanti e cullucchera à a furmazione in u ghjinochju di a catena davanti di l'angulu right. Hè impurtante micca di cascà davanti, perchè è sicuru chì u ghjinochju ùn vai micca nantu à i vostri puntelli. U corpu duverebbe tense per mantene l'equilibriu.
  3. Makhi pettu . Un cumprendimentu cumu per strincì in li buttigliati per una settimana, vale a pena cura di stu sercitu, chì vi permette di carricà i musculus gluteali. Mentri era in tutti i sordi, fate l'enfasi nantu à i vostri ghjinochji è i mandà. A cumpagnia - piglià a volta di u ghjornu, circate di tuccà à u puntu di u pianu. Allora fracche u to pettu, piglià u vostru ghjinochju à u to pettu è ripetì tuttu da u principiu. Esercitu unu unu, è dopu l'altru pede.
  4. U ponte . Per riggerà i nastri, hà bisognu di rializà l'esercitu dopu: pusendu nantu à u to dorsu, per dàcenu i vostri ghjinochjati è di coglie i pedi vicinu à i buttigli. U duminiu hè di elevà e nucali à u livellu chì u corpu fenda una linea recta. Ùn lasciate e spalle di u pianu. Maximize the gluteus muscle.

Avà u principale, postu chì parechji parsoni prima di cumincià à piglià un intaressu, quantu quantu pudete trichegliate u buttigli. Hè impussibile di dì un tempu specificu, perchè stu indicatore dipende assai fatturi. Prima, u pesu iniziale di una persona hè di grande impurtanza, è ancu questu hè u più numeru sarete a furmazione . U secondu, u risultatu dipende da a regulezza di l'eserzioni è u numeru di repetizione di l'esercitu. Hè ricumandemu per fate tutte l'exercitu in 2-3 gruppi di 15 volte. À u tempu, pudete aumentà a carica. Ùn si scurdanu di a tecnica ghjusta, perchè ùn hè micca qualità, ma quantità.