Shia LaBeouf, Kristen Stewart è altri à a premiere di a pelicula "Cutie americana"

Avà tutta l'attenzione si faci nantu à u Festival di Cannes. In più di un programa interessante è parechje famosi, u publicu pò vede i fotocattiche cù a cumpusizioni di l'equipaggiu di a film è l'artisti interprituri. A l'estremu di u ritrattu "Cutie americana" l'atturi si sentiu unu à unu nantu à a catifa russa, posing in front of the fotògrafi, ma sò eclissi per Shia LaBeouf, chì hà ghjucatu unu di i rolli principali in questa film.

"Cutie americana" - un mondu di locu locu

L'atturatu di Shia LaBeouf hè famiglia di parechje di e so excentricità. U so «chip» principali si cammina per i strati di a cità cù un forchetta in a bocca è l'alimentariu in manu. In questu forma, l'attore hè stata nutitu à pocu tempu in u so paesu Los Angeles, ma ancu in New York. In ogni casu, nantu à a catifa russa, hà decisu d'andà un pocu da e tradizione, è di colpu di battaglione, hà cuminciatu à ballà davanti à l'audizione stupitu. Chì esattamente aghju fattu l'attore ùn era micca solu chjaru, ma Shia ùn hà micca attentatu à l'altri è à i so culleghi chì stracenu à fronte di i fotò. Hà cuntinuvatu à movimentu, chì asticheghjava e so bracce è fendu salta.

E vistiti per l'estremu di u cast, probabbilmente, hà sceltu, sughjettu nantu à a trama di u ritrattu, ma hè assai ghjucatu è alegre. "Cutie americana" parra di una picciotta chì ùn hà nunda di perde, è si mette in parechji partiti. Tutti l'attrici si sò vistutu di vestiti insane: Riley Kio appareru davanti i fotògrafi in un mantellu in legno in giallu cù un scuddu profundo, è Sasha Lane hà vistutu un vestitu nìdinu cù una tagica brillanti è un capelli pocu insegnante.

Quandu u cast fu cullà nantu à a scala di u Palazzu di Festivali, i cammari di i fotògrafi hà cliccatu novu. À a catta russa pareva l'stella di Twilight Kristen Stewart. A cuntrariu di l'attori chì si puderanu esse "Cutie americana", a zitella era vistutu di un travestu calmatu di colore biancu da Chanel. Clothes hà datu un pocu "angulari" Eleganzia è feminità cristiana. Un minutu doppu l'apparizione di Stuart, a musica da a film accuminciau a ghjucà è u cast, alluntanatu, cuminciò à ballà attivamente, ma chì, quandu fù divinutu, Shia LaBeouf ùn pudia seguità à quellu.

Leghje ancu

U photocall prima di sta premiere era ancu assai interessante

Hè cusì accade chì, prima di vede u ritrattu, tutti l'attori cù u direttore si riuniscenu davanti i fotò. À questu avvene, ponenu contru u telone d 'imagine di u quadru di a film, presentanu i so caratteri. Perchè u ritrattu, u cast era ancu in vestitori: Sasha Lane hè fatta in barefoot in fronte di i fotògrafichi, Riley Kio in una bracciale trasparente cù senza calzieri, è Shia LaBeouf, anchi si ùn hà micca ballatu, ùn tira micca e so longhi di sole per un minutu.