Renee Zellweger era cansa di i attacchi journalistic nantu à a so prisenza

Unu di i prublemi prediletti di i tabloids in Internet hè u dramàticu cambiamentu in l'apparizione di i stili di Hollywood. Rene Zellweger ùn hè statu eslevazione. A spetturi annantu à u tema di a predilecte hà fattu per justificà chì i cambiamenti sò naturali è in cunnessi cù l'amore è un stiltu di vita sana.

Renee Zellweger hà ripetitu in a so entrevista chì hà cunsideratu a bellezza naturale di un corpu umanu degne di rispettu è adorazione, independentemente di kilogrammi. In ricerca di sè stessa è a trasfurmazioni per i novi rolli, l'attrìzia hà ripetitu annantu à i cambiamenti di u so corpu, in viulenza per a so salute. Avà, dici ella, pò furnisce di campà cum'è vede chì vole: to love, to walk a lot, to play sports and lead a lifestyle. Nant'à i attaccoli di i ghjurnalisti è l'accusazioni di intervenzioni kirurgii, Renee hà riagitu cù una dignità prima, ma l'ultimi cunsiglii muttivi l'avianu a riaccumpricà sta pusizione.

Leghje ancu

A nova stampa di Renee Zellweger dissucciò i so fanni

Dopu chì pareva nantu à a catifa russa, l'attrice di 47 anni ùn era micca ricunnisciuta da parechji. In a Renee significativamente rinsedda, i funziunhe di faccianu cambiatu assai, questu, sicuru, hà causatu assai spekulazione è chisme. L'Assumiera eranu assai diffirenti, ma assai accurdanu chì l'attrìttima hà segnu utilizatu i servizii di a cirugia plastica. Parechji fanali esprimianu a so sperienza è hà nutatu chì Renee perde u so scantu è ùn sò micca bè di l'amata l'imaghjina di Bridget Jones.

Una manifestazione aperta è digna d'una attrice per i ghjurnalisti è i critichi

Renee hà ripetitu à rimbursà e ragioni per un cambiamentu cambiante in a so apiece. Un modu di vita salvezza chì hè senza persone. Un'eranu novu, unrecognizable, faci un novate è anch'ellu discède l'attrice. Renee Zellweger hà decisu di seguità l'esperienza di Jennifer Aniston è scrive una carta aperta à "journalists all-knowing". I so riflessioni annantu à u tema di rispettu per u so corpu è à l'altru l'altru, hà stendu nantu à e pagine di u Huffington Post. Clarità di u pensamentu è di l'argumenti di Renee fessjonu i ghjurnali si firmanu parechji anni. Ma avemu averia d'aduttà chì u tema di l'impresa di a righjoni di l'attrìeva di Hollywood hà sempre esse ripetutu.