A polizia suspisa suspesi in u rolu di Kim Kardashian in Parigi

A lunedì mercredi, l'infurzatori di a lege francesa fighjenu una operazione per arrestà i persone suspettati di participà à un attaccu armatu à Kim Kardashian in Parighendu l'ottobre ottobre, informate à l'estraperi stranieri.

A secunione di arresti

U casu sensacionale di un rottu di 36 anni Kim Kardashian in una stanza d'altru in Parigi, chì passava a nuttata di u 3 d'uttrovi, si stende da u centru mortu. In a capitale è in u sudu di Francia, 17 personne sò stati guardati à a custodia in u stessu tempu, fostu ci sò parechje persone chì anu purtatu davanti à responsabilità penali. Hè reporatu chì u capu di u gruppu hè un Pierre B, di 72 anni.

Sicondu l'investigarii, sti individuli sò direttamente diretti in l'urganizazione di u raid nantu à a tela, per questu milioni di dolaru di l'orzerii èranu stati panni, è Kim hè stata risposta più grande. A l'scena di u crimeu, i banditi partìanu da parechji epitadini nantu à a suspensione, chì perdevanu, per falla un pacchettu di ornamenti robbi, chì pudia attruisce l'identità di unu di i siciliari.

In a reta so stati parechji ritmi di i sicilii, Kim Kardashian
Kim Kardashian

Una persona da un cercu cerculu

Comu era pussibuli attruvà à i ghjurnalisti, trà e persone ci hè u prughjettu Kim Kardashian. A stella utilizava sempre i servizii di u stessu omu di 27 anni in u so viaghju à Parighji. I infurzati di a guvernu sò sicuru chì ellu era u principale perchante di i criminali è li deve infurmati di tutti i muvimenti di Kim è i so membri di a famiglia.

Leghje ancu

Agghicamu, dopu à 96 ori di u mumentu di arrestu, dopu l'interrogatori è a verificazione di tistimunianza, i suspettati sò stati cumandati è liberati.

In Francia arrestò i suspettati in un robi Kim Kardashian