Kristen Stewart à Cannes in u 2016

Per quasi un mesi, l'apertura di u festival di cinematograficu annuale in Cannes hè stata aduprata. I starni più famusi di Hollywood ùn cessate di maravigliate è amaze u so avianu è media è cun incridibuli imagine. Di sicuru, ci sò quelli chì ùn anu inescuutu in i classici. In ogni casu, oghje annunzià chì quellu chì hà sappiutu esce da esse indicatu è individualità in u Festival di Cannes 2016 Kristen Stewart.

Foto di Kristen Stewart à u Festival di Cannes 2016

L'eroine di a "Sma Twilight" hà sempre avutu una scelta in una creazione d'una imatge. In Cannes, in u 2016, u talentu Kristen Stewart hà capaci di scaccià ogni persona in un state di shock and admiration. Avà vedi l'imagine più inugidenti di l'attrice in u festival di film?

Premiere di a film "Life Secular" . Una di l'artìculi uriginali di Kristen Stewart hè diventatu l'indecente, chì l'attrìzia eletta per a premiere di a film "Life Secular". A storia di 26 anni stenniu nantu à a catifa russa in una blusa trasluzia fatta di chiffon in u nìuru. In questu casu, a zitella preferita per fà senza calzetti, chì dava u pianu per parlà di a so vuluntà è à a listessa vuluntà. Inoltre, Kristen porta una longa falda negra cun una media grisa sole stampata è sandali classificate nantu à u hairpin. L'scelta di i sapori di l'actressi divintò un tema solu per discussione. Dopu tuttu, hè cunnisciutu chì attraversà i tacchi di Stewart hè cum'è per fà una feta. Però l'attrista pigliò u maquillaje perfetta. Smokey-ghjacciu è lipstick beaux rossi è stylishly complemented l'image sana.

Premiere di a pelicula "Comprador Persunale" . A più incredibile manera chì Kristen Stewart à Cannes in u 2016 hè divintatu un vestitu à l'premiere di a cinta "u Comprador Persunale". A ragazza vestia un vestitivu biancu in una gaita di argentu cù una durata di super-mini. U putu hè complementatu da e manichi di ghjuvelli, fatti di a chiffon, e li gammi di l'attrice sò stati ammucciati cù studs cun un nasu piccu in u culore di l'argentu. Ma l'elementu più persequitanti di quella fede di Kristen era l'scelta di u make-up. L'ùacchi di Stewart fighjude cù l'ombra rossa circhiedda, chì, devu dissi, fece l'apparenza sana un pocu dolorosa.

Premiere di a film "Médi America" . À u premiere di a cinta da u direttore Arnold Schwarzenegger, Kristen Stewart hà surprised everyone with its laconic and classic dressing selection. L'attrenda hè stata annantu à a catifa russa in una cammisa di sita negra è una falda negra longa recta cun fringe trim à u cinturione di u spalle. Nantu à e pericchia di a picciotta eranu tacchi sali, chì purtonu parechji per crede in un cambiamentu di e preferenze di l'attrice.

Leghje ancu

U so cumpagnu di Stewart era ancu questu classicu. L'ochji è i labbra nude chì eranu tracciati cù un canzolu nìvuru era in perfetta armonia cù u putu.