Questa hè un fallimentu: i 10 più vistimenti terribili di u Festival di Cannes 2018!

Stupi, disgraziatu disculezione, i vistimenti nudi è eerie colori - pare chì u tappe rougesu di u 71 u Festival di Cannes serà ricurdatu per l'audienza no solamente da premieri, cun mè megghiu premiati è spettaculi espectaculare tradiziunale ...

Per fà cunfirmà u vostru ostru luxu nantu à a Croisette è per sempre sperate a stile di moda di una di i festivals cinematografici più prestigiosi, bellezza stelanza principia à esse curazamente preparatu in un pocu più di mesi. Comu sapete, ogni ditagliu hè impurtante in questu business, è urganizanu à i megliure disinfettori, stylistichi è articuli di maquillaje per aiutà.

Ma, sfortunatamente, senza fallimenti in l'avvene secular ùn capisce micca, è l'alfombra russa attuale di Cannes-2018 hè ancu micca esvenzioni! Vulete sapè chì 10 vestiti sò digià chjamatu u più bruttu tempu? Allora andemu ...

1. Amber Hurd in un vistimentu Valentino

Oh, è hà avutu a stessa attrice per sceglie stu vestitu di i critichi di a moda, spettori è fanni, chì a so raffigurava di fondu u listessu: "Amber è induve hè u vostru pettu?"

2. Kendall Jenner in un vistitu di Marni x Marni

Nadezhda Kendall Jenner causa l'excitazione è l'admirazione in u vestitu "naked" trasparenti ùn si hè micca veru, ma l'irritazione di l'altri era più ca abbastanza. Ancu l'ornamenti di Chopard ùn l'aiuta micca di salvà a situazione!

3. Chiara Mastroianni in un vistimentu di Saint Laurent

Chistes, chjosi, ma pare chì l'attrìzia decide micca di trascute da i sbagghi di Lady Gaga, è hà cuntrullata à sicuru - ciò chì hè piace per piglià in modu imperceptevule fora di a tenda ...

4. Chloe Sevigny in un vistitu di Chanel

Videndu questu travestu nantu à l'attrìzia, vi vulete in casu di dubbitu chì hà criatu l'ingineru Karl Lagerfeld!

5. Cecil de France in un vestitivu di Jacquemus

Sì, u stilu di bagnu chì passa per i tempi diffiuli!

6. Shantel Jeffries in un vistitu di Lexi Clothing

U casu duv'è per a catifa russa in Cannes hè di scrive un codi di vestitu. È hè urgente!

7. Sarah Sampaio in un vistimentu di Roberto Cavalli

Ci hè chì esce da chì i disinfittori eminenti ancu perdendu l'ispirazioni, perchè ùn pudemu micca esce cun una altra scusa per questa "capita"!

8. Deepika Paducone in Ashi Studio dress

Ùn crede micca, ma u vestitu di l'attrice indiana era subitu in dui rankings - "best" è "peor" outfits! E duvimu chì duverebbe?

9. Kristen Stewart in un vistitu di Chanel

Avete Chloe Sevigny, ma Karl Lagerfeld permette chì u museu predilettu per esse nantu à a lista di i muderni più disastosi? True, perchè l'infirmità di l'attrice ùn hà micca solu un ghjunghje dilettante, ma ancu più nella di brillanu sintone maestru Christian Labuten.

Sì, era u so "sapuri" di cultu chì l'attrìccia hè ghjittatu in diretta annantu à a catifa, annunziando chì ùn ci ùn ci hè micca avè tocatu à questu calzati incòmodi è ... anu agnate!

10. Joy Corrigan in vestitu da Christoph Guilherme

E se finu à stu mumentimu si ricordiamu solu falluti di moda, l'ora hè venutu per a prima "vergogna di moda". Dopu u prublema principale per andà in a stella di sport rivista Joy Corrigan.

Leghje ancu

L'armata di u mudellu da u dissimulatore francese Christophe Guilherme ùn avè micca piace à tutti in altru - un corru infatti, "trasferitu" à u scollu è un cut franco, chì mostrava micca solu "piedi da l'uce", ma ancu mutini!