Iodophilic flora in l'excremento di un zitellu

Nurmalmentu, u zitellu ùn deve micca avutu una flora iodelfistica in l'excrementale o u so cuntenutu deve esse assai picca. Solu vi vùagliu avà chì ùn devi micca troppu di fighjà si u zitellu hè bona, felice, hà un bon appetite è i digressjoni di i digestioni ùn sò micca osservati. Comu regula, in l'absenza di sintomi, i medichi, truvà una flora iodophilica in i prucessi di u zitellu, ùn anu micca cunsideratu u risultatu d'sta analisi patològgica.

Iodophilic flora in i sicilioti significa chì l'ambientu patogenuistic opportunisticu di l'intestinu (cocci, tops, cellulose di levasturini, etc.), chì hè rispunsevule per l'emergenza di i processi di fermentazione in u corpu, hà iniziatu à proliferà. Nurmale, ùn deve micca impone nantu à l'utile, è ponu esse osservatu à un tempu in quandu u zitellu piglia assai fruttu è ligumi, in quantu à l'alimentariu chì cuntenenu fè o fugliale.

Chì hè a flora iodophilica periculosa?

Se l'analizamentu di i farines hè statu prescrittu per certi sintomi: sanguinante, flatulenza, stufa o stinimentu sferente, è i flora iodulosa si trovanu in i risultati, da questu questu ci vole assezmente responsable. Malati, chì ponu indicà un incrementu in u patogenu opportunisticu, include:

Inoltre, a flora iodophilica in l'excremento, in u zitellu è in u zitellu adultu, si trova cù una peristaltasi più grande di u intestinu grossu, è dinò l'aparicio di dispepsia putrefattiva in u zitellu.

U trattamentu cun mediu iodulìficu creatu

U mutivu cchiù cumuni per chì a flora iodulosa si trova in un coprogramu in u zitellu hè a disbiosi intestinali. Per u trattamentu di i zitelli, hè aduprà u regimen di trattamentu:

U trattamentu di una dysbacteriosi à a deteczione di flora iodelfistica in un prucessu à u zitellu di a età sèghje hè numinatu o nominiu sottu u stessu scopu: l'aghjurnamentu di una razione, a acculturazione di i bacteriofaghi è i pruibotiichi. L'alimenti chì cuntenenu u zùccheru è l'alimentu di zucchero sò sbulati da a dieta di u zitellu, è u cunsumu d'alori è frutti hè limitatu.

Se a flora iodulfo si trova in i malatie più seriu, per esempiu, a pancreatitis, u trattamentu deve esse prescrittu solu per un medico chjamatu i prucessi adattati è l'ultrasound di l'orgogliu abdominal.