Chì duverà un zitellu pudarà fà in 11 mesi?

U primu anni di a vita di u babbu aspetta hè u più impurtante in a vita di i genitori. Quand'ellu veni à a fini, mamma è dadinu, di sicuru, sò interessate in ciò chì u zitellu deve esse capace di fà in 11 mesi è se u so sviluppu currisponde à età. Dopu tuttu, questu depende assai di a vita di a famiglia è di u più benente mentale è fisicu di u zitellu. Dunque, avemu da cunsiderà chì cumpitenzi necessari un membru di 11 mesi di a vostra famiglia hà bisognu.

L'abilità più impurtanti di un zitellu in 11 mesi

Normalmente u sviluppu di un zitellu in 11-12 mesi hè solu un passu di sete ligne. À i genitori attenti ùn si pò micca scappatu di fattu chì u so figliolu o figliola hè prublemu di:

  1. Ùn solu per esse da u sustegnu di tutte, ma ancu si movenu dinò bè bè bè fassi senza aiutu à l'aiutu. Quandu a sete da a cunniscenza di u mondu hè cusì forte chì u zitellu hà digià pigliatu i primi passi indipendenti senza supportu. Eccu a cumpagnia di i genitori hè di assicurà a salvezza di u ghjovanu investigatore quantu pussibule. Pò esse sicuru d'assicurà e migghiori è cumprà un boni pienzi medichi : ora serà bisognu più ca maiò.
  2. Play in un ghjocu bastimentu cumplettu. Avà u zitellu ùn capisce micca solu di manipulà diversi ogetti, dobbariti o cullittite i piramidi, ma ancu hà amparatu di ghjochi di rolu. Imaghjendu l'azzioni di adulti, elabure un bufardinaghju, ponu u so amatu pettine in ochju o l'alimenti. Semu devi esse nutatu chì a prisenza di stu stadiu di sviluppu di u zitellu à 11 mesi di vita indicate a vuluntà di u zitellu per integraghja in a sucità in u futuru, per sviluppà interaczione cù l'altri populi è per identificà a so pertendu à un certu situ sessu.
  3. Per fà l'operazzioni murali simplifiche, chì includenu a cuncertazione è a generalizazione. Hè per esse, u zitellu faciliteghja facilmente l'uggetti in gruppi cum'è una certa funzione cumuni, per esempiu, forma o culore. È à u stessu tempu, capisce chì hè necessariu di portà a schiappa Olya, nò Julia o Ira, à u stessu tempu rializendu chì tutti quessi sò dolldi.
  4. Parle. Certu, specialista, se dumandassi u zitellu chì duverà esse dicenu in 11 mesi, rispundenu chì tuttu questu hè individuu. In ogni modu, l'usu di micca solu simuli semprici cum'è "mamma", "dad" o "baba" hè cunsidarata cum'è a norme, ma l'apparizione in u dizziunariu di i primi modi onomatopeichi: "kis-kis", "give", "on", "av-av "," Buy ", etc. U vostru zitellu pò ancu ghjùnghjenu nantu à a so lingua, cumparendu solu per voi è di ellu: "Bach" significarà una gota inespettatu di qualcosa, è "Fah" - per esempiu, un caprettu. In questu casu, u picciottu claramente usa certu parola solu in situ specificu.
  5. Pigliate ancu u periculu più chjuca cù qualsiasi parte di u dittellu è u polu.
  6. Per capiscinu a parolla di i genitori, in particulare, a parola "impussibile", anche, per suprattuttu, no tutti i zitelli sottu à stu casu.
  7. Toccate i ghjuculi simples. Questu hè ciò chì u zitellu, sicondu i psicologi, duverà in 11 mesi. Sò include "Ladushki", "Soroka-Beloboka", "Ku-ku", "Hello-bye" (u ziteddu chì aghja un pezzu in saluti o farfalla). Tanti zitelli anu goutatu u ghjocu di ballu quand'elli si metteranu à i so genitori.
  8. Express your desires with words or gestures, unlike crying, as was before.
  9. Dopu à vede da una tazza, dispensa senza aiutu, è ancu pruvà a più di manighjà cù una cullette durante a manghjola. Spessu, di tutte e cumpetenze in quantu chì u zitellu deve esse capace di fà in 11 mesi, questu hè u più impurtante. Dopu tuttu, permette di scaricà a mamma impastata.
  10. Unduprà u significatu di e preposzioni principali "da", "à", "à", "à". Per esempiu, un caprettu ùn prupone micca un ghjucu à traversu u muru di un cane trasparenti, ma oghje s'insegna chì u manicu deve esse imbuttatu in u so burcu.