Alimentà un carino novu

Finalmente hè questu momentu cusì spirituale - avete fattu u primariu. È da i primi ghjorni di u nascita di u zitellu, tenete una tremenda responsabilità. Certu, a maiò parte di a mozza serà cù u zitellu, u babbu deve à quellu tempu assicurà a stabilità finanziaria di a famiglia. È a so cumpagnia principali di a mamma in prime hè di cura chì u zitellu hè seccu, sanu è di sicuru in u tempu alimentatu.

Alimentà un nascitu novu ùn hè micca un esempiu faciule. In particulare i prublemi cù i primi nascite. Dopu tuttu, bisognu à sapè cumu suppurtà à u zitellu, cumu per appiccicà à u pettu, chì tipu di regnu di mancià per observà. Tuttu avà veni cun l'esercitu è ​​ùn ne serebbe dispertene se qualcosa ùn mancu micca.

Oghje, ci sò disputi attu nantu à u regnu di nutrimentu di un zitellu novu. Qualchidunu dicenu chì questu hè deve esse fatta à a dumanda di u zitellu, è a seconda argumenta chì hè necessariu di nutriscia u babbu di l'ora. Tutti capisci perfettamenti chì i zitelli sò sfarenti. Un pò durà trè à quattru ori prima di l'alimentazione vicinu, ma per altru stu piriu pare chì troppu grande. Se u so figliolu ùn ferma micca questu ora, u zitellu ùn hà micca bè lece o ùn hè micca manghjatu. In questu casu, aderiscenu à u regnu mentri chì l'alimentu di un novu ferma vale a pena, ma hè necessariu di aduprà gradualmentu.

Pusera pè u zitellu

À questà chì a question si sviluppa, chì hè a mellor manera di applicà a posa per alimenta un zitellu? Ci sò parechji di elli, ma più spessu trè da quelli sò utilizati:

  1. U primu di elle hè una "cuna". U zitellu hè davanti à u pettu, a mamma a detta d'una mano, è a seconda rigala u pettu.
  2. A seconda postura hè chjinata. Mamma e di nascita hè stesa vicinu à u vignetu. Sta pusizione hè a più còmoda.
  3. A terza pusizione di alimentà u zitellu hè da sottu à u braventu. A capu di u zitellu hè à u pettu, u zanicu vicinu à a mo ghjurnata, è i ghjorni darrere a mo mamma. A so opzione d'alimentazione hè più apprupriata per i zitelli debbiti. Dopu tuttu, a mamma detti a testa di u zitellu cù a so propria, è aiutanu à piglià e fioru di u pettu.

Qualchi cosa a pusizione chì site l'alimentazione di u zitellu, u principale hè chì tù è a vostra zitella senti còmode.

Notti di ghjornu di un zitellu

I primi ghjorni un natuvolu pò esce da a notte è esigene ch'elli sia alimentatu. E ci sò assai avantaghji in questu, perchè a nutizia di notte di u zitellu ùn vi benifiziu micca solu, ma ancu mamma. U primu plus - aumenta a quantità di latti è a durazione di a tacchina. U secondu plus - durante l'alimentazione di a notte, a prolactin hè prodotta, chì impida l'iniziu di u prucessu d'uvulatoriu.

E chì faraghju ad avè alimentatu?

Una altra prublema chì spessu spende in e donni ghjovani, cumu per guardà u zitellu dopu l'alimentazione? Ùn ci hè risposta senza dubbiu. Certi sò per mantene a piccula "culonna" dopu l'alimenta. Altri dicenu chì u mètudu di "grandfathering" ùn pò micca dà capu beneficiu. Decidisce i mo matri. Ricerdu solu chì i metudi di i nostri genitori ùn anu mai minatu à nimu.

È ricurdate, u primu misi di vita hè l'adattazione di u ghjudiziu à tuttu ciò chì hè novu. Pruvate, almenu u periodu per alimentate u vostru ziteddu purtà tutta. Per questu quì, averete u supportu è aiutà à adattà in un novu ambiente per ellu.