Comu a cura di u natuvulu?

Ùn a ogni ghjovana mamma ùn sapi quantu cura di un novu. Hà amparatu assai in u prucessu di cumunicari cû fogghiu, in u nostru articulu seguemu cunsiderà e reguli ginirali per a cura di parte di u corpu di u natuvulu.

Comu a cura di u cordone umbilicale di un nascita?

U trattamentu di a ferita umbilica di un novu duvite esse attualmente in i primi ghjorni di a vita di u zitellu. U trattamentu propiu cuntribuisce à a curativa fisiologica puntuale di a ferita. A ferita umbilica di un novu duvite cura di ghjornu. Per fà questu, una risuluzzione di 3% di perossu di l'idrogenu hè recullatu in una pirotela sterile è parechji catuzzi di u liquidu sò spusati nantu à a ferita. Quandu tutti e crosta sò suciziati è si cumincianu a coghju, ci anu da esse rimettutu da un untuatu di cuttuni. Dopu questu, a ferita umbilica è a pelle à intruduce sò lubricati cù solu 5% di u permanganatu di potasio è 1% solu di zelenka. Se u zitellu hà alluminatu di a pelle, un odore spiciale da a ferita è a frebba, questu pudite indicà un prucessu inflamatoriu. In questu casu, avete bisognu à andà à u duttore.

Cumu cura l'ochji di un novu?

A faccia di u babbu hè stata attentata cù u ghjornu di u corpu entene. Una attenzioni particulari si deve pagatu per lavà l'occhi. U regule principale per i genitori ùn hè micca infettà una infezzjoni, perchè deve esse di lavà in manu e mani davanti à u prucedimentu. Lavatu hè realizatu cù un swab di cuttuni sterile dipped in acqua di ciaretta da u cantonu di l'ochju à u cantonu internu. Flushing l'ochju persu di u zitellu, inclinamu pocu à u lindumu in modu chì l'acqua da un ochju ùn entra in l'altru, è vice versa.

Comu a cura l'esicuzzioni di u novu?

Eghjezze di u babbu sò più bè pulitizzati dopu à pazzu. À u tempu, sta prucedura diventeranu un tipu di rituali, affissà a preparazione per u sonnu. I paisani anu da sapè chì ùn pudete micca neve l'aricchi di u zitellu cù piuvitù fugliale in un casu o schiavi di cuttuni per adulti. Per i tarritorii, avete aduprà prudutti di specializazione - u caprettu cù una stata, chì hè quasi impussibule per danni l'ochju. Molti sperimenti cunsigliate per lavanderà e zitelli firmati in risu cù una bannera di cuttuni, chì hè tutta sana per u zitellu. Mentri purificheghjani i zitelli di u zitellu, ùn pruvate di diventà u più bè - hè abbastanza per i ziteddi ricuperà sulfu, chì s'acumule à a pruduzzioni di u canali audettu. Eppuru u zitellu di u zitellu, cresce spessu formanu, cum'è nantu à a testa, cusì chì a pelle à l'esprighju anu da esse pulita di ogni ghjornu cun u paese, è da un pappulatu secu.

Comu a cura di u nasu di novu?

Hè cresce chì u nasu di u natuvulu pò esse pulitu indipindente durante u prucessu di strannutà. Per u benessivu di u zitellu, i cundizioni favurèvuli esse creati, cumprendi a temperatura di l'aria (micca più di 21 ° C) è l'umidità (almenu u 50%), chì a crosta ùn si forma in u nasu, chì face u respiru difficult. Sì e crescenu sò furmatu, pudete intarrà u nasu di u babbu cù solu suluzione è ne stage cù i buddi di cuttuni.

Cumu a cura di un capelli di nascita?

Cundite per u scalp è u capelli ùn deve esse fattu cù preca in casu, perchè nantu à u capu di u zitellu ci hè un spaziu sfughjatu chjamatu u fontanel. À parechji zitelli, nantu à una crescita di u caprettu pò esse furmatu. Per liberà di elli, avete da lubricate e prublema di e raghjoni di u caprettu cù a criatura di criatura media ora prima di l'arripitassi è di un caprettu. Durante a bathing, rinfriscà scabs exfoliate cù shampoo o sapuniu è rinfriscenu a testa in acqua currente. U capelli di u zitellu ùn deve micca lavatu cù i cosmetti ogni ghjornu, rinaghju solu cù l'acqua.

Comu a cura di a pelle di un nascita?

A pelle di u zitellu differia d'adulti in una capuca cena finita è una vasculatura più sviluppata. Sti caratteristiche spiecanu a infestazione frequente è a ligerà vulnerabilità di a pelle di i zitelli. Inoltre, a pelle di i zitelli sò siccata, è per quessa hè una tendenza più pronta à redden, scorcia è irritate. In vista di tutte e funziunalità, a pelle di u natuvuru vole cura cura. I prughjetti di a cura di a pelle incluse un banyu di ogni ghjornu, lavandu dopu ogni vugliu è e bagni à tuttu u ghjornu. Pudete bagnaraghju un zitellu cù un saponu di solitu cusì, pudete aghjunse un pochi pezzi di suluzione di pezziunamentu di potassju o una scorcia d'aromi medicinali (alternativu, chamomile) in l'acqua. Per assicurà chì e crotch è dobleghe sò micca furmatu di scherzagbi è rossu, avete deve cambià in regula u fugliale è lubricate i "spazii problemati" cù a criatura.