Nuts da i zitelli

"Per ghjunghje l'aiutu, tutti i medichi sò bè!". Stu slogan hè spessu guidatu da novi momenti, pruvatu di qualunque manera di preservà a tralciazione in a lotta per u latte maternelle - a nutizia più preziosa è sana per u zitellu in i primi misi di a so vita. Inoltre, ùn avè da tempu di abbandunà u hospitalu di maternità di sempre, ma, pussibule, quandu quì, un solitario stagno di enfermati chì anu preoccupatu di a sazià di i "aiutarii" da a parti avarà nantu à a mamma d'infirmità. Chì ùn solu ùn sarà cunsigliatu: tutte t'hà una bona parte di infusioni in grassu è di tintura, cervecera micca alcoòlica, litri di tè tè negru è tè in latte, e più caloria - condensata, ecc. Indubbiamenti, certi fondi anu u drittu di esse, ma micca in u stadiu di divintà a tacitura. Pigliate, per esempiu, walnuts cù l'ameglie, chì, in l'opinione di parechji, anu un effettu lactogenicu.

Intrecciate in bocca mamma: benefiziu o dannu?

Imagine una situazione, una mamma benevolenta o sogni aghja un libru di noccole à a so maternità per una mamma d'infirmità chì in a vigilia "hà dinu" nantu à i vagarii di u babbu novu. Naturmente, u primu chì vene in mente: "U zitellu hè fame!". Dopu avè intesu listessi cuncordi raccunati di i parenti è anu pruvatu di anni è anche u tempu più "perikoluu" di a sughjornu di lignu, chì deve esse una risposta rapida per evitari prublemi cù u pettu è per a pussibilità di venerà un procliu di lactatu normale in u futuru, a ghjovana mamma manghja un pocu pocu di un pruduttu assai utili à u lettu di mamma . E cumu si finiscinu questu? In u più bellu casu, a lactostasi (stazzunità di u lettuu) in a mamma, una reazione allergique, còrica o ristrettu in u zitellu, in a maiò mastite di u pettu, à a quali l'ambrati seranu di firmà fermu.

Perchè sta succeta? Prima, caseruzza cù l'ameglie, contru à l'opinione di l'aumentu di u grassu di grassu, aumentanu a so viscotismu. Questu hè duvuta à i cambiamenti in a cumpusizioni di e grasa chì vennu cù frutti in u corpu di a mamma. È a crescita di a viscose, à u passu, ùn permettenu micca u latte per trasfurmà normalment à i canali di i glanduli mamari. In u risultatu di questu, causa di a prisenza constante di u latte è di a diffiurtà di "suga" da u bòte de u zitellu, stagnate è una cumpatoghja pisciante in u pettu cù u rossi da a pelle à u circondu, chì hè spessu accumpagnata da un aumentu di a temperatura di u corpu à 39 gradi. Sì ùn risponde micca u tempu à una tale condicioni di a mamma d'infuriatura, a mastite purulenta si spessu, chì hè spessu solu risolutu circhicanu. Sicondantu, nuci, nclusa a lattazioni, appartene à u gruppu di prodotti d'allergenu. Hè scrittu solu per i noccioli fritti, quandu si trattavanu e corsi, olii specifiche sò emissi. Suggenu ancu pruvucarà una reazione allergique, chì hè assai indesevule per a sia a mamma o u zitellu.

Allora hè pussibule infurmà i noceri in generale?

I cunsequenze di cunservazione scritte di u cunsumu di nocci per i sughjetti pò esse risultati solu s'ellu sò overeati. Per piglià in l'alimentu in limiti limiti raieli, cunsigliatu da i medichi - finu à 3 corsi à ghjornu, l'intrecciu per a tacchierà serà assai utile. E mancu perchè anu crescente a quantità di latte, in modu, stu fattu "di u populu" ùn hè statu pruvatu da a scienza, ma grazie à i nutrienti è i microcelli cuntenuti in quelli quantità.

Nuts for nursing sò una prima fonti di a proteina vegetale chì avete bisognu. Stu pruduttu hè assai in calori, mentri a quantità di carbuidrati hè chjuchica. A vitamina di nocci hè ancu impressesca: quasi tutte e vitamini B, inclusi l'acidic folium, vitamina C, chì, anche in frutti freschi, sò parechji volte più maiori chì in agrumi o grolini, è ancu e vitamini E, A, K, PP . Nuts hè ancu riccu in iodu, magnesiu, fosforu, zincu è altri microelements.

Dopu cuncretevuli

Avete bisognu di manghjà frutte sola pè u sole propiu di arricchisce u latti cun sustanziosu uttimientu, chì duverebbe spuntà cun elli à migliori. À a listessa ora, prestu una cura particulari à a quantità di frutti nuts manciati è a reazzione di u zitellu dopu a piglià pè alimentazione. Pudete cuntinuà à manghjà, sè ùn avete micca rashes nantu à a vostra pelle è l'ansietà assuciatu cù cuncipitalità o còrica.

Queddi voli desiderà solu a tacitamento uttimia senza u tristi consegni di u so aumentu. Pèntimi, l'allargamentu prolongatu ùn hè micca tantu in i mezi di a crescita di a pruduzione di u latti, quantu in cuntattu psicologicu cù u zitellu, a tranquillità, restu è equilibratu di a so mamma.