U stagnamentu di u latte in u pettu - chì fà?

Dopu à u nascita di u zitellu in a vita di a maiò parte di e donne, un tempu novu è impurtante principia - a cerveza di u natuvulu. Hè in questu tempu chì una offesa psicologica estrema hè furmatu trà a ghjovana mamma è u zitellu, per quessa, hè assai impurtante per continuà a manghjà a mulchera cù u latte maternelle durante un bellu tempu.

Intantu, e donne sò spessu prublemi cù a tacquante, chì interferiscenu cù u cursu normalu di u prucessu di alimentazione naturali. Unu di i più cumuni trà elli - l'stagnazioni di latti in u pettu. Sta cundizione dà a ghjovana mamma una gran manca di sensibilesse incantata è a so purgante, perchè duverà esse liberatu da quessa più prestu.

In questu articulu, avemu dettu qualcosa chì pruvucà l'stagnazioni di u latti in u pettu è chì deve esse fatti si a mamma d'invalidazione hè fatta cun quellu problema impastante.

Cause di stagnazioni di lignu in i glànduli mamari

Ogni glandula mammariali di una donna hè cunsistenti di una grande quantità di lobuli, in quali ci sò assai prudutti lattichi. Sì quellu almenu unu di sti cancelli hè impresa, u prucessu di u latte maternale hè difficiule, perchè u lobulinu in u quale si trovi ùn hè micca stata aghjustata.

In u futuru, a situazione hè crescita, postu chì un numaru di numeri di canti sò impastati, è u latte in u piumu resta più di più, chì pruvucà stagnazioni. Se ùn piglià mette in puntuale, una donna pò esse aduprata mastite - una malatia infecciosa e infiernosa periculosa chì pò esporà per grave cunsiquenzi, per esempiu, un szabis.

U stagnamentu di u latte in a glàndula mamile prupone una cumminzioni simultanea di parechji fatturi da a lista quì sottu:

Cosa da fà quandu u latto maternale hè stanzatu in una mamma in infermiera?

A più ghjovena mamma ùn sanu micca cumu fà in casu di stagnazioni duranti a picciuttedda, è quandu i primi simprici sfavaggi venenu, sta cundizione hè mandata in una farmazia. In fattu, per sparta da questu problema, hè abbastanza solu per cambià a vostra tacca. In particulare, per eliminà l'stagnazioni di u latte maternelle, hè necessariu:

  1. Mentre hè spessu cumu, appricà migghiori à u pettu. Allora, in u ghjornu, u rughjoni di l'appiccicate ùn deve micca più di 1 ora, è in a notte è 2 ore.
  2. Doppu u 1-3 ghjorni dopu l'apparizione di i primi simbulici di a malatia, dicantanu u latte maternelle dopu ogni alimentazione. Fate stu mano, cun simplicità è amassi cù curazioni di u to pettu cun u dete. In questu casu, a direzzione da a basa à u pezzu è l'areola avà deve osservatu.
  3. Change the position of the body during lactation. Per a scuperta rapidamente di e stagnant areas, deve esse elettu una postu in u quandu u zitellu ripitate in contru l'area affettata.
  4. Fate un compressu frettu, per esempiu, una bombeta grande cun ghiacciata impresa in un corpu di materiale naturali. A questa funzione pò ancu esse realizatu cù una spugna molla.

In contru à a credenza populari, u pettu fieru ùn hè micca applicatu: