Hè pussibule di piglià castagne cù l'ameglie?

In u periodu di a zamma, ogni ghjovana mamma hà assai attenti à a so dieta. A nutrimenti di una donna d'infirmità hè stata completa è variata, perchè devenu furnisce tutte e cose di un organu crisanti.

Hè per questa raghjone chì assai ghjovani oghje anu tendenu à includà in u so menzu di u ghjornu menu variate tipi di frutte, nclusu i noceri. In questu articulu, ti dicu à voi s'ellu pò manghjà sta pruduttu duranti aduprendu, è chì contraindicazione per u so usu.

Hè pussibule di avè noccia cù a tacchina?

A risposta di a quistione si hè pussibule di manghjà walnuts durante a picciuttà, vi cunzidiremu a cumpusizioni di stu trattu gustu è utile. Cusì, stu pruduttu cuntene un gran numaru di l'acidus insatubili è ammininati, chì anu un effettu benefizièvule nantu à a salute di u zitellu in ellu, cum'è a so crescita è u sviluppu.

In più, a cumpusizioni di castagne includenu tannini, olii essenziale è carotenoids. Grazzi à quelli cumpunenti utilius, cuntribuiscenu à a normalizazione di u fondo psico-emotivo di u zitellu è a migliurà u so atumore. Infine, a walnut, cunsumata duranti a pusterità di un novu, soporta è rinforza u sistema immune è aiuta à ricuperà più rapidamente in casu di malatie cattarile leve da u cuntenutu elevatu di l'acidu ascorbic.

Malgradu u benefiziu di nutizie, hè aggradèvule per abusingu quandu anu amatu. Perchè stu trattatu hè un fortu allergenu, pò causà reazzione negativa, sia in a mamma d'infermiera è u babbu natuvolu.

Per evitari, ùn mancanu micca stu pruduttu utile in a vostra dieta finu à u mumentu chì u zitellu hè 3 mesi. Quandu i frati culminate questa età, i nocci pò esse cunsumati cù l'ameglie, ma duvete sapè quante parechji ùn devi micca a so salute.

Allora, sicondu a maiò parte di i medici, u cunsumu di questu dolcezza durante a lactation seria limitatu à 4-5 nuclii per ghjornu. Questu hè u numaru chì si mette megliu i bisogni di una ghjovana mamma è u zitellu in i nutrienti chì sò necessarii per u funziunamentu standard di u corpu umanu.