Mastitis in una mamma d'invalidazione

Mastitis in una mamma d'epoca hè una di e malatie più seriu chì succeranu in u periodu postpartum.

A mastite si casu quandu ci hè una violazione di iegge è e regule di l'ameglie. Per via di u risultatu, u prucessu infettuicu sviluppa in a glàndula mamaria. Trasfurmà da questu, hè pussibule sullivatte e principal causa di mastite in lactante:

  1. Lactostasi è e circustanze chì contribuiscenu à a so apparizione. À u listessu tempu, u stagnamentu di lignu, è in casu di i microorganisimi chì entri à i canali di i glànduli di u mammari, si sviluppa un prucessu purulente-inflamatoriu.
  2. Cracke è microtraumi di u capezzino, chì sò i "porti d'ingressu" per a flora bacteriana. A maiò spessu, a malattìa causa stafilocucci è streptococci, chì hè, bacteria chì normalment sò parti di a microflora di a pelle.

Signori di mastite

A prisenza di a mastite pò esse suspettata da l'apparizione di i seguenti sintomi:

A più pronunzia sse sintomi, u più attivu u prucessu infieraturu, è, per consensus, u cursu di a malatia hè più severu.

Mètode di trattamentu di mastite

U trattamentu di mastite durante l'alimentazione cose da cumincià cum'è prima, in i primi signali di a malatia. Trattamentu di mastite in una mamma d'inzirpagnia primu di tutte sia vacanti a glutine per escece stagnazioni di u latti. U pumping hè necessariu di rializà ancu annantu à u sindromu spingiu. S'ellu hè impussibile d'esprendre, applià i medicini chì suprime a zamma. Hè ancu aiutu à rinfurzà i simbulici di l'appiegazione di ghjuvelluzzu in u tissutu nantu à u casu affettatu. In a presenza di cracke è microtraumii di u capezzolo in u trattamentu cumplessu di a mastite in donne di a cura, hè necessariu aghjunghjite a crema o un pomatura Bepanten. Sta droga hè aduprata per u trattamentu di i bumbus è prumove l'aghjurnamentu di u prucessu curatori.

A basa di a terapia conservative di a malatia hè antibiotica. U trattamentu di mastite in i antibiotici chì ammaazze hè di prescrive questi drogu per 5-10 ghjorni, dettu di a gravità di a cundizione. D'antibiotici, hè preferibile d'utilizà Amoxicillin, Oxacillin, Cefazolin è Cephalexin.

U trattamentu di mastite à l'abscizia in infermiera spessu necessa intervenzione kirurione, chì cunsiste à apertura è di scorri da l'abscissu.

Ammaistula cù mastite

Avà hè necessariu di capiscenu, se esse possibbi à alimentà un ziteddu cù mastite. Hè deve esse signalatu avà chì sò parechji prudenzi di u sviluppu di sta patologia. Per quessa, a pussibulità di ambrati cù mastite hè determinata da prevalenza da a gravità è di a quantità di a malatia. Allora sò attribuiti i mastite serous, infiltrative è purulent. Forma più cumuni cun a furmazione di l'abscessi, forma flemuna o gangrenu. Tutte e forme di supra - questu, in fattu, i fasi successivi di u sviluppu di a malatia.

Hè cresce chì cù mastite, pudete alimentà u to bìzzicu cù u latte maternale, si sia solu un spaziu di inflammazioni hè stata appena, è ùn ci hè scaricamentu di pus. A mastite purulenta in una mamma d'infermeria hè una contraindicazione per a zitelli. Cum'è cù u latti di a glutena pus hè liberatu. U l'usu di tali latti pò levà à u sviluppu di malatie in u zitellu. Prima di tuttu, u funziunamentu di u viaghju gastrointestinali hè indibulita in u zitellu.

A decisione di a quistione di si hè pussibule di alimentà un zitellu cù a mastite hè ancu complicata da u fattu chì l'antibiotici sò necessariu per u trattamentu. E sti medici pò piglià u latte maternelle è cun elli in u corpu di u babbu.