Secrets of the charm of Marilyn Monroe

Marilyn Monroe ùn hè senza ragiuni cunzidiettu una figura di cultu di u XX sèculu: questa donna si spiegà a mente di parechji omi, causatu l'invidiosa furia in e donne, è u so charmu pare chì era più allora i petri friddi in a costa di Los Angeles, induve l'u 1 di ghjugnu di u 1926, Norma nascita Gene Baker.

Norma di a zitella ùn hè micca fatta: u so pianu biològicu ùn hè micca sanu, a so mamma avia desviazioni in a psique, chì a purtò à un spiagge psichiatriu, è Norma per favurisce famiglie, induve spesiu a maiò parte di a so zitella è l'adulescenza.

Tutte e vicissitudes di u destinu: passani à e famìglie, u principiu matrimoniu per a bisognu di l'abitazioni (una di e famigghi chì prutege a Norma, trasfirìu, ma ùn era micca un locu per un criaturu in a nova casa) è Norma hà venutu à un travagliu pocu paiutu. A so vita cambiò assai dopu à a sessione di photo in a fabbrica, induve a so carrera principia.

Invernu Norma Jin ùn avia paràmetri di assai riesciuti - capelli rosse cù rizzi è un nasu largu, vistutu solu - cum'è tutte e donne di quellu tempu. Ma era sfarenti di tutti l'altri carisma, chì l'hà datu un attrattu è un encore internu. Allora solu a camera di u fotografu David Konover puderia vede l'essenza vera di Norma Gin - a sessualità, mischju cù nucelli è spontaneità. A lampata in l'ochji di Norma ùn pudia aiutà, ma fascinate millares, è da quelli millions d'omi.

A bella trasfurmazioni di Marilyn

Parlendu di l'incantu di Marilyn, ùn ponu micca ignurutu u fattu chì ùn solu ùn hà travagliatu duru nantu à ella stessu, ma ancu imaghjenu i pruduttori d'imaghjini. Doppu chì hà stallatu in u cinema, i richieste di a so aparenza cambiatu - filmar in films ùn hè micca fotografia per u calendariu, è perchè i dati esterni dicenu da esse evaluatu da altri paràmetri.

Prima, Norma hè stata datu un nome differenti, più sonoru - Marilyn Monroe. Allora ripintitu i capelli in un colore di platinu, chì hà fattu a so splutazioni più brillanti, più prufulta è sexy. Dopu à i rizzi di u focu è u gaze chjaru, a bellezza amiche di Marilyn cumincià à vede più statistiche: bastamente, e cammara fixed two glans de Marilyn - questu arroganti cun un pisci in inherente in reine reine, da cusì innocent-naive.

Dopu cunsigliu di specialisti, Marilyn dicidiu di cambiassi più drentu - cirugia plastica:

Per via di u risultatu, a faccia addivintavutu in più in bocca è ancu più charming.

Travaglià nantu à sè stessu

Malgradu i sforzi di stylists, edituri è cirurgichi, Marilyn anu avutu da invistisce assai è a so forza di cambià:

  1. Tutti i ghjorni hà practiced gymnastics, chì pirmettenu à prisentà u corpu, è in seguitu Marilyn hà amparatu un novu pianu, chì diventò a so carta di affari.
  2. Hà avvicinau macchina un maquillaje chì rinfuccò sempri a so bellezza: oghje assai articuli di maquillaje pruvate di ripetiri, ma cum'è perfetta com Marilyn, ùn hà micca avvicinatu cun un mudellu unicu, assai bella.
  3. Marilyn hà amparatu à parlà - u so cumpagnu di parulinu m'hà dettu chì, à u principiu di a so attività, Marilyn era in permanenza à parlà, à apprendre à esiquamente è bellissima spressione i pinsamenti. Ella detta l'attuali particularmente à a manera di parlà, è questu cun upertu hà datu l'oppurtunità di parlà cù aspirazione.
  4. Di sicuru, Marilyn hà travagliatu nantu à u so stile - hà sceltu a principal gamma di culori è certi stili. Quì hà fattu agisce assai stratégia è correlativamente, ma ùn sanu cunnisciutu s'ellu hè stata cun l'idea idda, o questu hè u cunsigliu di i stylistichi.

Guardia di Marilyn Monroe

Parrannu di a manera di dressing, bisognu di distinguishà trà l'scenericu è di l'imaginariu di Marilyn, anche u fattu chì alcuni ùn anu micca diffirenziu in significatu.

In u palcuscenicu, Marilyn havi vestiti tali vestiti chì accentuanu a so sexualità. Per esempiu, in a cinta "Gentlemen Prefer Blondes" hà apparevutu in un vistitu longu è rosatu longu cù un arcu enormi, à a felicità di Kennedy - in un vestitu strettu è bellu vistitu cù una struttura bianca, in a film "In Jazz Only Girls" in un vestitu beige trasluticu è in a film "Seven Year Itch" in un vestitivu cù una ottiri flatttering, chì era l'ultima pauta di a pacienza di u maritu di Marilyn.

À u palcuscenicu, era una reina è robba in una manera riali - cù chic, glitter è frankness sessuale.

In a vita di l'annunziu, a diva vestita simplicemente, ma cù gustu: u so vestitori hà avutu una messa di belli senzati è chjami di parechji culori. E sti prudutti ùn anu micca eteratu è ùn distraenu l'attenzione da a bellezza di Marilyn.

Ancu amatu puru vestiti-sarafani chì criau l'imaghjini di una chjuca simplice di paese, ma a so aparenza cumpensata per sta stampa - ricci di platinu è lipstick rougliu ùn danu micca un capu chì Marilyn era chjaru.

Se nantu à u palcuscenu si cumpara cun grande braccialetti è ardi cù diamanti , in a so vita ordinaria, ci era almenu un minimu d'ornamenti.

Qualchidunu chì pensa chì Marilyn porta un vestitu sexy hè mistade - puderebbe vistu in una cammisa bianca cun jeans , una cardigan di lana cálosa, una faldella negra finu à i so ghjinochje, ma ella sempre hà turrungatu tacchi si andava da l'affari.