Abito Allegrova

S'ellu ùn ha micca u valore, hè a stella è l'"empressa" di u cummerciale russu Irina Allegrova. Cusì era sempre. I so attiri ingannusità cunfundiscenu è simultanamente causanu admirazione. A cunvenzione hè impastughjata in u stessu tempu cun inveci, - micca, micca à un valore latinu, ma à unchakable self-confidence, in l'apparenza pròpia è in u corpu stessu.

In un vistitu allivatu Allegro appareva in u 2011 in u festival "New Wave". Allora era un spettaculu incontru cù un corpu cù un bustu è una faglia transparente.

Uni pochi anni dopu, dopu esse appressu à u prossimu di u stessu festival in 2013 in un vestiti transparente, Irina Allegrova hà da novu splash. Era un chic evening toilet di brute color pearly-gris. U vestuttu s'assittò cum'è una secunda pelle. E sottu sta coghja ùn era micca tutte a calzetti visibili (chì, probabilmente, era micca). Havi crescita da a mità di u caderu, chì cascàvanu in cuscugliu cù i pilfi offri. E in i piaghji più piccante - à longu u groinu di l'inguernu è, impunente in l'area di a lunga, u vestitu era spessu spuggliu cù strisce. Per ellu, ùn era nunda di vede, salvu, in fattu, l'assenza assoluta di qualcosa.

U vistimentu novu Allegrova

U l'indimuniatu in u quale u cantante aghju avutu u cuncertu in onore di u giubileu d'Igor Krutoy era più riservatu è eleganti. U culore nero è maxi dress length fit the event perfectly. A fascia, fatta di material elàsticu, hà rigatu i costi enormi di a stella, salizzendu a bella, per a so età, figura. Tuttavia, per fà senza spettaculari Allegrova ùn permette micca l'imaghjini. Un cimi nìvuru tutalmente nìvuru in l'area di u pittagliu cupartu un cori di cori, chì cogliu u pessimu è falendu u so angle angulus.

Hè interessante in questa situazioni cuddinu, chì cumpunì u so vistimentu trasparenti Allegrova. Cumpari Rough à a bassa vitezza, stilizata cum'è piuviti di bici, equilibriu l'indimuniatu, facenu un pocu "hooligan". Ancu l'avvene ùn hè micca currispondenu à l'avvenimentu.

Altre vestiti trasparenti

In ogni casu, u nostru cumpagnu ùn ci micca i culpèvuli per quarchi cosa - ùn hè micca l'unicu chì averghjola in una ropa so ghjustu. In u 2014 Anna Semenovich hà prisintatu nantu à a "New Wave" in un vestitu tutale spicu è speculatu, traslutivu è senza teni. Jannifer Lopez si prisintò in un liggeru strettu, cum'è una secunda pelle è un vestitu trasluzcenu. A sola difesa entre tali apparizioni hè chì pocu di l'astridu occidintali, chì più di 60 puderanu furnisce questu cosa.