Biografia di Daria Sagalova

A famosa attrice Daria Sagalova nasciu in Podolsk u 14 dicembre 1985. A zitella hè intrattinuta in u Podolsk gymnasium № 7, è si n'andò à a scola coreografica "Fantasy". In u 2002, Dasha hà riunite cù u gruppu à u festivale "Faces of Love", induve hè stata nutata è offrule u rolu di u caratteru principale in a dramma "Cinderella". In ogni casu, a produzzione si sviluppau spuntatu, ma u talentu di Sagalova ùn hè stallatu fora, cum'è ella hè stata ufficiale ufficiale un rolu in a dramma "U Cascanellu". Era quella chì Daria sia surtitu in u grandu stadiu.

Chjesa di 17 anni d'una studienta cumminciata cun upertu, assicuranza è prestazioni. Per quessa, aghju diploma di u culleghju à una meda di argentu. Sora di a professione creativa, Dasha, anche era ella, eseguite u cunsigliu di i so genitori è si fece studiente di l'Academia Plekhanov à a Facultà di finanzi è creditu. Ma u sole sacrificatu, u zitellu graduatu da a Università di Cultura è Arti di Moscou cun un diploma riligiu. In u 2009, Dasha aperti a so scola di ballu. Oghje Daria Sagalova volia acquistà una seconda educazione supiriore è diventa un direttore.

Daria Sagalova - filmografia

Ma assai sapianu chì Daria hà ghjucatu in i filmi cum'è "U dirittu à l'Amore", "U suldatu di l'Amore" è "U fiume di a Maiden". A enormi pupularità è a ricunniscenza di Sagalova hà purtatu u rolu di una stupida bionda Sveta Bukina in a serie di television "Felice in ghjattu". A so heroina cunghjittò i milioni di coralli di l'espectador, per chì pudemu cunfidenza dì chì l'attrenda ùn era micca famosa , ma popularmente cunnisciuta.

Dasha hè un veru pruvucadoru - hà pruvatu à travaglià in parallel in altre film. Per esempiu, hà ghjucatu u rolu d'una donna adulta in a film "Nun ne mai spiccà!", Chì hè stata publicata in u 2007. Un rolu chjaru si metti in u melodrama "Night Sisters".

L'entusiasmu di ballu aiutau à scunfighja Daria in u spettaculu populari "Dancing with the Stars".

Daria Sagalova è a rivista Maxim

In u 2008, l'attrìzia hè stata riligata com'è donna più bella di u paese da a versione di a rivista men's Maxim. Daria Sagalova in l'imaghjina di una caratteristica di Snow Maiden hà diventatu un rigalu rigalu per tutti l'amatori per i vacanze d'annu. È questu ùn hè micca a prima rettrazioni di sta rivista - previa a zitella hè stata sparta in l'imaghjini di una ninfa di campu. Di sicuru, i ritratti eranu erotic. Inoltre, a tentazione fatale pareva nurda per Playboy.

I ritratti di Darya Sagalova in 2013 sò surprisingly modest è feminine. E tuttu pò perchè ella diventa mamma?

A vita persunale di Daria Sagalova

Dasha hà sempre staccà a so vita privata. L'attrice hà fattu un casu secreto in u 2011, chì ancu un cullettivu nantu à u palcu ùn ùn sapia micca. Un nomene semplice chjamatu Konstantin Maslennikov addivintà u so nome sceltu di Sagalova. 1 di lugliu di u 2011 un cuntentu u sposu hè nata a figliola bella Lisa. Ma a famosa mamma ùn pensa micca di abbandunà u travagliu. È in u 2012 anu duie ritratti cù a so participazione: "U ghjornu di Dodo" è "U sposu perfettu". Quandu Daria hà dettu per questu ch'ella manteni a so vita privata in u sicretu secrecy: "L'ughjettu malviziu hè assai forte, è a vita persunale hè fràgliu! Piaryatsya in a so vita persunale di una persona chì ùn si interessa micca in tuttu à a pressa. Ùn vogliu micca fà vederà a casa .

Style di Daria Sagalova

Bastamente, Dasha favurisce a robba cómoda è còmoda. U so gustu preferitu di u vestitu hè casual. A causa di u bassu crescita, a zitella usa taccasi. Spessu si ponu vistu in jeans stylish, una capanna di coghju è stivali di tacchino. Ma ancu l'attrenda ùn rinunquò i vestiti chic in chì attendisce avvenimenti suciali. L'attrezzatura prediletti di Daria Sagalova hè a rive di ondulazione cinghjali. U maquillaje hè basatu pi un ghjattu figu .

Demu a bona furtuna à Dasha in a so carriera in opera, è cù l'impatenza, caccià a liberazione di i fili novi cù a so participazione!