Photosession Megan Fox per a rivista "Maxim"

Megan Fox hè unu di i stili di cine più sexy è brillanti di Hollywood. Malgradu u fattu chì a zitella principia a so attività attiva à l'età di quindicina, a so fama hè vinuta solu sei anni dopu. Finu a 21 anni, Megan hè statu filmatu solu in episodi è in petite espunieri. Ma in u 2007, Fox hà pigliatu sfurtuna dui volti. Prima, fù sceltu per u rolu principali in "Transformers". E sicondu, Megan Fox hà pigliatu una riserva di ritrattu in a rivista "Maxim". Cum'è sapete, l'edizione internaziunale hè publicatu in 24 paesi è e so estimi anu un pesu seriu per a reputazione di famose.

Megan Fox in a rivista Maxim

L'unicu trasparu di Megan Fox di ritratti in a rivista "Maxim" hè chì dopu avè a mira, hè difficiule di ricordu di ciò chì l'attrìlla publicità. A stella da a natura hè dotata da a figura ideale , è l'imaghjini in a rivista erotica remplitente. U Ghjacobbu hà spesitu parechji storii cù a ragazza. Aghju dettu chì ogni unu dete svilate e diversità di Megan. U più impurtanti diventonu e fugliale di Fox in un vestitu d'oru vicinu à a decalla d'un àrbulu di vaghjime contr'à un cielo nuvole. L'imaghjini di una brutali donna fatale hè l'ideale per una Megan Fox sexy. Dopu à u rolu mistique di a Bruja seguita una seria di pruprietini di l'attrice in cucidu trasparenti. E mutandine bianche è u so sguassate un corpu tutale di curtite è du tenderness è innocenza à l'imaghjina. Questi ritratti facenu una impressu ambigua, ma in ogni casu, piacè in a liberazione è a capacità di Fox per riencarnate.

Leghje ancu

Parlendu in generale, e ritratti in a rivista "Maxim" diventonu una stonda felice no solu per Megan Fox, ma vicere versa. Infatti, grazzi à a sessione di foto di a ghjovana attrice, a circulazione di l'edizione hà aumentatu assai.