Jared Leto suce a publicazione di TMZ

Angered, Jared Leto dicitò ricevi à dumandà à u situ web per TMZ in un video scandalous in quale curatu Taylor Swift.

U frontman di 30 Seconds to Mars dici chì u registramentu hè stolutu da ellu, in più, a pubblicazione di u video senza permissione viola i so dritti di l'autori.

Amicizia ingeratu

Summer - una persona assai sociable, trà i so amichi Kim Kardashian, Kara Delevin, Miley Cyrus è, sicuru, Taylor Swift. L'ultimi chjama à parechji volte di ghjornu, meet at coffee, go to parties.

Dopu avè ricivutu l'estiu di "Oscar" l'annu passatu, Ghjuvanni andò in Swift per fà sparte cù l'alegria di a so vittoria.

Scandalous entry

Mentre era u studiu di scrittura, Jared è i so culleghi sò travagliatu nantu à un novu album. I guys fecianu un bon travagliu è decisu di piglià a so mente da a so propria creatività è d'esse à scelta di i canzoni da u frescu album di Taylor.

Dopu avè esse intesu a canzone Blank Space, Summer dice chì sta musica hè adattata solu per coffee shops, per esempiu, pò esse ghjucatu in Starbucks.

A notte sparse rapidamente nantu à Internet, numerosi fanatichi di Swift impregnati à u cantatore di u gruppu di rock per spiegà.

U sternu s'addunò chì avia fattu una grande stupidità. Ellu hà scrittu annantu à Twitter chì ellu cunzidira à Taylor una persona incantevuli chì pò esse un esempiu, e scusava pè e so rude persone indirizzati à ella.

Ùn si cunnosce chì una conversazione sfatente hà fattu entre u musicista è u cantante o a so amici hè vinutu à a fine.

Leghje ancu

Azioni legali

Comu Leto hà dettu, spiega à i propietarisi di TMZ chì avianu a so dispusitiva una copia confidenti chì era stata da a so casa.

Malgradu u fattu chì a gestione di u recursu d'Internet hà rializatu $ 2,000 per ellu, una fonte di sapè ùn anu micca dirittu di venda, è per quessa ùn ponu micca postu u video, l'atturbu agitatu hà aghjustatu.